به گزارش زیرنویس به نقل از پایگاه اینترنتی المسیره نت، گردان‌های شهید عز الدین قسام شاخه شاخه نظامی حماس روز چهارشنبه اعلام کرد رزمندگان قسام چهار دستگاه بلدوزر نظامی و یک دستگاه تانک مرکاوا را در شمال شهر خان یونس در نوار غزه هدف حمله قرار دادند. گردان‌های قسام افزود: یک دستگاه تانک ارتش صهیونیستی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از پایگاه اینترنتی المسیره نت، گردان‌های شهید عز الدین قسام شاخه شاخه نظامی حماس روز چهارشنبه اعلام کرد رزمندگان قسام چهار دستگاه بلدوزر نظامی و یک دستگاه تانک مرکاوا را در شمال شهر خان یونس در نوار غزه هدف حمله قرار دادند.

گردان‌های قسام افزود: یک دستگاه تانک ارتش صهیونیستی با گلوله یاسین ۱۰۵ در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه هدف قرار گرفت.

شاخه نظامی حماس از حمله‌ها خمپاره‌ای به دو تجمع خودروها و سربازان ارتش صهیونیستی در شمال شهر غزه خبر داد و اعلام کرد: یک دستگاه تانک و یک دستگاه نفربر زرهی ارتش صهینیستی در شمال شهر خان یونس با گلوله‌های یاسین ۱۰۵ هدف قرار گرفتند.

رزمندگان گردان‌های قسام به هفت دستگاه خودروی نظامی ارتش صهیونیستی با گلوله‌های یاسین ۱۰۵ در خیابان غزه قدیم در جبالیا البلد حمله کردند که به هلاکت و زخمی شدن شماری از سربازان دشمن منجر شد.

گردان‌های قسام افزود: تجمعات دشمن را در شرق البریج در مرکز نوار غزه با خمپاره‌های سنگین هدف حمله قرار دادیم. با یک فروند موشک ضد زره آر.پی.او. آ برای نخستین بار به شماری از نیروهای صهیونیستی که در خانه‌ای در خیابان غزه قدیم در جبالیا البلد سنگر گرفته بودند حمله کردیم که به کشته و زخمی شدن شماری از آنان منجر شد.

گردان‌های قسام تصریح کرد: یک فروند بالگرد ارتش صهیونیستی با موشک سام ۱۸ در منطقه الصطفاوی در شمال غزه حمله کردیم و یک سرباز صهیونیست در شرق شهر خان یونس هدف حمله تک تیراندازان قرار گرفت ضمن آنکه با نیروهای دشمن در الصطفاوی در شمال غزه دیشب با سلاح‌های مختلف درگیر شدیم تا جایی که بالگردهای ارتش صهیونیستی برای نجات نیروهایش وارد عمل شدند.

رزمندگان قسام همچنین دو دستگاه تانک ارتش صهیونیستی را با گلوله‌های یاسین ۱۰۵ در غرب جبالیا البلد در شمال نوار غزه هدف حمله قرار دادند.

گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با بمب هدف قرار دادیم و کاملاً منهدم شد.

گروهان‌های قدس افزود یک فروند پهپاد ارتش صهیونیستی از نوع اسکای راکینگ را در آسمان غزه سرنگون کردیم و شماری از نیروهای ارتش صهیونیستی متشکل از ۱۰ سرباز پس از حمله با سلاح‌های مناسب در خان یونس کشته یا زخمی شدند. به سه دستگاه خودروی نظامی صهیونیست‌ها با خمپاره‌های آر پی جی و تاندوم در محورهای التفاح و شیخ رضوان در شهر غزه حمله کردیم.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد: توپخانه‌های ما یک تجمع از نیروهای دشمن صهیونیستی را در شرق رفح با خمپاره‌های سنگین در هم کوبیدند. به یک تانک ارتش صهیونیستی با گلوله آر پی جی در محور شیخ رضوان در شهر غزه حمله کردیم.

از طرف دیگر گردان‌های مجاهدین از درگیری‌های شدید و متعدد با خودروهای نظامی و سربازان ارتش صهیونیستی در شهر غزه با سلاح‌های متنوع خبر داد.

منبع: مـهر