به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مشکلات مالی باشگاه‌های زیرمجموعه شرکت ملی مس علاوه بر فوتبال، ورزش‌های دیگری همچون والیبال را نیز تحت تاثیر قرار داده به نحوی که اولین صدا‌ها از تیم والیبال صنعت مس رفسنجان به گوش می‌رسید. پیام‌های رسانه‌ای برخی بازیکنان والیبال صنعت مس رفسنجان در فضا‌های مجازی درباره وضعیت […]

- تغییر چهره ناگهانی والیبال رفسنجان، مسیر پرچالش شکست تا پیروزی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مشکلات مالی باشگاه‌های زیرمجموعه شرکت ملی مس علاوه بر فوتبال، ورزش‌های دیگری همچون والیبال را نیز تحت تاثیر قرار داده به نحوی که اولین صدا‌ها از تیم والیبال صنعت مس رفسنجان به گوش می‌رسید.

پیام‌های رسانه‌ای برخی بازیکنان والیبال صنعت مس رفسنجان در فضا‌های مجازی درباره وضعیت امکانات رفاهی همچون خوابگاه و ایاب و ذهاب بازیکنان، از همان آغاز لیگ امسال نشان می‌داد که مشکلات مالی که یکبار در سال گذشته باخت‌های فنی پیاپی را برای این تیم به همراه داشت و رفسنجانی‌ها را تا مرز سقوط به دسته پایین‌تر برده بود، همچنان در این تیم ادامه دارد.

شکست‌های مس رفسنجان مقابل تیم‌های نه چندان مدعی در هفته‌های آغازین لیگ برتر امسال نیز باعث شد که امید‌ها از این تیم به مراتب کمتر شود و انتظار‌ها از همان آغاز کار از این تیم پایین بیاید.

رفسنجانی‌ها چند مهره کلیدی خود را نیز به علت مصدومیت یا قطع همکاری ناشی از مشکلات مختلف این تیم، از دست دادند، اما درعین حال امید‌ها همچنان باقی مانده که این تیم بتواند بر مشکلات غلبه کند و چهره‌ای مدعی از والیبال رفسنجان در لیگ برتر کشور به نمایش بگذارد.

مس که در ۱۲ بازی لیگ برتری خود فقط چهار پیروزی کسب کرده بود و جزو تیم‌های نیمه پایینی جدولی به شمار می‌رفت در بازی اخیر خود طی ۲ روز پیش در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر کشور موفق به پیروزی تیم دوم جدول رده بندی شد؛ در واقع علاوه بر این بازی مس رفسنجان امسال مس مقابل تیم‌های طبیعت اسلام شهر، شهداب یزد (مدافع عنوان قهرمانی)، شهرداری گنبد کاووس و سایپا به برتری رسیده و ۹ بازی خود را واگذار کرده است.

بلندقامتان صنعت مس رفسنجان در هفته سیزدهم لیگ برتر در خانه میزبان ایفاسرام اردکان یعنی تیم دوم جدول لیگ برتر بودند که در پایان با به نمایش یک تقابل جذاب و پرانگیزه، توانستند با نتیجه سه بر صفر مقتدرانه حریف خود را از پیش رو بردارند و چهره‌ای متفاوت از والیبال رفسنجان به نمایش بگذارند.

رفسنجانی‌ها در سه ست پیاپی با نتیجه ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ برتری سه بر صفر پایان نیم فصل خود را جشن گرفتند و با این پیروزی ایفاسرام اردکان را تا جایگاه سوم جدول رده بندی به زیر کشیدند و خودشان هم در رتبه یازدهم قرار گرفتند. جواد حسین آبادی با ۲۵ امتیاز، نیز امتیاز آورترین بازیکن این دیدار بود.

با وجود اقداماتی در برگزاری جلسات انگیزشی و بازسازی سالن ۹ دی رفسنجان و در ادامه برد تیم مدعی ایفاسرام و شهداب یزد حالا امید‌ها قوت بیشتری گرفته و به نظر می‌رسد که چهره‌ای متفاوت از والیبال رفسنجان را در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور شاهد باشیم.

با این وجود، همچنان مطالبه بومی‌سازی از تیم مس رفسنجان در استان کرمان و شهرستان رفسنجان وجود دارد، تیم حاضر با اینکه کمتر از بازیکنان بومی بهره برده نتوانسته درخشش قابل توجهی در رقابت‌های لیگ برتر کشور داشته باشد و در این زمینه جای خالی گزینه‌های متعصب و بومی برای حضور در این تیم، بیش از هر زمانی احساس می‌شود و به نظر می‌رسد مدیران باشگاه مس رفسنجان با میدان دادن به بازیکنان پر انگیزه و بومی بهتر بتوانند بر چالش‌ها و مشکلات این تیم غلبه کنند.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان نیز به عنوان دیگر نماینده استان کرمان در رقابت‌های لیگ برتر کشور با ۱۲ برد از ۱۳ بازی خود در سکوی قهرمانی نیم فصل این رقابت‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا