به گزارش زیرنویس، سرهنگ رابعه جوانبخت روز پنجشنبه رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت در این خصوص افزود: در ساعت ۰۵:۴۵ صبح امروز در مسیر شمال به جنوب صالح آباد قبل از توحیدی یک دستگاه کامیونت که در این مسیر در حال حرکت بود با عابر پیاده که در این محل و در عرض راه مشغول […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ رابعه جوانبخت روز پنجشنبه رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت در این خصوص افزود: در ساعت ۰۵:۴۵ صبح امروز در مسیر شمال به جنوب صالح آباد قبل از توحیدی یک دستگاه کامیونت که در این مسیر در حال حرکت بود با عابر پیاده که در این محل و در عرض راه مشغول تردد بود، برخورد کرد که در این حادثه متاسفانه عابر پیاده (مرد حدود ۵۰ ساله) در دم جان باخت.

وی ادامه داد: برغم توصیه‌های مکرر و متعدد پلیس راهور و اطلاع رسانی مبنی بر عدم تردد عابرین از عرض بزرگراه‌ها، باز هم شاهد عبور برخی عابرین در این مسیرها هستیم که این موضوع باعث بروز تصادفات دلخراش می‌شود.

سرهنگ جوانبخت اضافه کرد: تیم‌های پلیس راهور منطقه ۱۹ بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و پس از بررسی و اعلام نظریه کارشناسی، گزارش خود را طی صورتجلسه تحویل کلانتری دادند.

به گفته وی، در این حادثه برای عابر پیاده بدلیل عبور از عرض راه و کامیونت نیز بدلیل عدم توجه به جلو به صورت مساوی سهم تقصیر در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: بنابر ماده قانونی تردد عابرین در معابر بزرگراهی ممنوع است و باید از پل‌های عابر پیاده جهت تردد استفاده کنند.

منبع خبر: رکنـا