اگر برایتان سؤال است که ترند عینک آفتابی کوچک از کجا شروع شد، دقیقاً به خالق این ترند نگاه می‌کنید. معمولی نگه داشتن ظاهر به این معنا نیست که اعتماد به نفس، ظرافت یا کلاس خود را از دست بدهید. عینک آفتابی گربه‌ای مشکی دقیقاً همین جلوه را به شما می‌دهد. این سوپرمدل، عینک گربه‌ای مشکی را […]

اگر برایتان سؤال است که ترند عینک آفتابی کوچک از کجا شروع شد، دقیقاً به خالق این ترند نگاه می‌کنید. معمولی نگه داشتن ظاهر به این معنا نیست که اعتماد به نفس، ظرافت یا کلاس خود را از دست بدهید. عینک آفتابی گربه‌ای مشکی دقیقاً همین جلوه را به شما می‌دهد.

این سوپرمدل، عینک گربه‌ای مشکی را به معمولی‌ترین استایل خیابانی تبدیل کرد. جدا از اینکه مشکی به استایل شما جدیت، جذابیت و کاریزما می‌دهد، جی‌جی حدید نشان داد که این رنگ می‌تواند در عین حال بسیار ساده باشد.

فریم عینک سفید؛ شسته‌رفته، تازه و خنثی

- جی جی حدید زیباترین عینک آفتابی‌های دنیا را می‌زند

سفید رنگی است که شما به مرور زمان عاشقش می‌شوید. و البته جی‌جی حدید زیبا خیلی وقت است که این حقیقت را می‌داند. عشق این سوپر مدل به رنگ سفید از عینک آفتابی گربه‌ای که خیلی اوقت به چشم می‌زند، مشخص است. اگر هنوز هم در مورد اضافه کردن رنگ سفید به استایلتان تردید دارید، فریم عینک بهترین راه ورود این رنگ به سبک لباس پوشیدن‌تان است. عینک با فریم سفید می‌تواند یک استایل کسل‌کننده و تکراری را جذاب و به یاد ماندنی کند.

ظاهر مردانه و پرجاذبه با فریم درشت و برجسته

- جی جی حدید زیباترین عینک آفتابی‌های دنیا را می‌زند

این مدل عینک استایل شما را متمایز می‌کند. بلوز به رنگ برنز، کت خز و جین در تن جی‌جی حدید با کمک فریم درشت و مردانه عینکش، جذابیت منحصربه‌فردی دارد. این استایل جی‌جی حدید تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. ترکیب استایل خیابانی با این عینک مردانه و درشت ظاهر به سادگی ظاهر شما را امروزی نشان می‌دهد.

فریم عینک گربه‌ای قرمز جی جی حدید

عینک‌های جیجی حدید

عینک آفتابی قرمز گربه‌ای تنها راه رسیدن به نهایت اعتماد به نفس و چشیدن طعم فوق‌العاده مد است. منتظر یک موقعیت خاص نباشید. درست مانند این سوپرمدل که پیژامه خود را با  عینک آفتابی قرمز گربه‌ای، ست کرده‌است. عینک آفتابی قرمز گربه‌ای کاربردی، زیبا و جذاب است.

این نوع فریم عینک به استایل شما جسارت، قدرت و جذابیت می‌بخشد. درضمن اگر قصد دارید نهایت اعتماد به نفس خود را نشان بدهید، این مدل عینک ابزاری برای رسیدن به هدفتان است.

استایل خاص با فریم شفاف عینک

- جی جی حدید زیباترین عینک آفتابی‌های دنیا را می‌زند

جی‌جی حدید این بار کت و شلوار ورساچه قرمز و یقه اسکی سفیدش را با عینکی مجهز به فریم شفاف و قاب گربه‌ای ست کرده‌است. استایل‌های خیابانی با این مدل عینک عالی به نظر می‌رسند. درضمن رنگ پوست‌های مختلف و سبک‌‌های متفاوت لباس پوشیدن با این نوع فریم عینک سازگارند.

درعین حال فریم شفاف این عینک جی‌جی حدید، درکنار شیشه‌هایی تیره بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. شفافیت قاب شدت فرم گربه‌ای عینک را کم کرده و ظاهری ملایم به آن داده‌است.

+