تلاش سپاهان برای میزبانی از الهلال در اصفهان
تلاش سپاهان برای میزبانی از الهلال در اصفهان

درباره میزبانی سپاهان در اصفهان یا تهران علامت سؤال وجود دارد. کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳۱ روز بعد از دیدار برگزار نشده سپاهان – الاتحاد رأی مربوط به این دیدار را صادر کرد که سپاهان به محرومیت از بازی در ورزشگاه نقش جهان محکوم شد.  بعد از مرحله گروهی و برگزاری مسابقات در تهران، […]

- تلاش سپاهان برای میزبانی از الهلال در اصفهان

درباره میزبانی سپاهان در اصفهان یا تهران علامت سؤال وجود دارد. کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳۱ روز بعد از دیدار برگزار نشده سپاهان – الاتحاد رأی مربوط به این دیدار را صادر کرد که سپاهان به محرومیت از بازی در ورزشگاه نقش جهان محکوم شد. 

بعد از مرحله گروهی و برگزاری مسابقات در تهران، سپاهان محرومیت دو جلسه‌ای خود را طی کرد و در ورزشگاه آزادی به مصاف رقبای خود رفت.

با این وجود در بند ششم حکم مذکور آمده است: مطابق تبصره‌های ۳۴.۱ و ۳۴.۳ آیین‌نامه انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، اجرای محرومیت مربوط به سومین بازی از سه بازی مذکور در بند پنج، برای یک دوره سه ساله به حالت تعلیق درآمد.

 مسئولان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تلاش‌های خود را برای انجام مقدمات میزبانی دوباره در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز کرده‌اند و باید دید سپاهان می‌تواند در اصفهان پذیرای الهلال باشد یا اینکه در ورزشگاه آزادی میزبان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران