به گزارش زیرنویس، امروز پنجشنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت سرهنگ امیرهوشنگ امیری از دستگیری ۲ سارق به هنگام سرقت از یک خانه در محله پاسداران خبر داد. سرهنگ امیرهوشنگ امیری در تشریح این خبر اظهار داشت: روز چهارم دی ماه ماموران انتظامی کلانتری ۱۰۲ پاسداران در حال گشت زنی،گزارشی مبنی بر […]

به گزارش زیرنویس، امروز پنجشنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت سرهنگ امیرهوشنگ امیری از دستگیری ۲ سارق به هنگام سرقت از یک خانه در محله پاسداران خبر داد.

سرهنگ امیرهوشنگ امیری در تشریح این خبر اظهار داشت: روز چهارم دی ماه ماموران انتظامی کلانتری ۱۰۲ پاسداران در حال گشت زنی،گزارشی مبنی بر سرقت از یک خانه در همان محدوده دریافت کردند.

وی افزود: مأموران در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرکننده ۲ سارق را که در حال سرقت اموال با ارزش خانه بودند مشاهده و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: هنگام دستگیری این سارقان، تعدادی از اموال مسروقه که شامل تلفن همراه، طلا و جواهر و همچنین ۲۰۰ عدد کلید مخصوص باز کردن قفل درهای خانه بود کشف شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل اعتراف کرده که تاکنون ۲ تن از شکات شناسایی شده و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

سرهنگ امیری در پایان افزود: متهمان به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع خبر: رکنـا