پرسپولیس در پاییز نتایج خوبی کسب نکرد. آنها بارها مقابل حریفان متوقف شدند و حتی مقابل سپاهان که رقیب مستقیم‌شان بود شکست خوردند تا با دور شدن از روند پیروزی‌های متوالی، صدر جدول را از دست بدهند و همچنین فاصله شان با رقیبان زیاد بشود. امروز بازی معوقه هفته یازدهم پرسپولیس برابر نساجی برگزار می‌شود […]

- امید قهرمانی نیم فصل به پرسپولیس بازگشت

پرسپولیس در پاییز نتایج خوبی کسب نکرد. آنها بارها مقابل حریفان متوقف شدند و حتی مقابل سپاهان که رقیب مستقیم‌شان بود شکست خوردند تا با دور شدن از روند پیروزی‌های متوالی، صدر جدول را از دست بدهند و همچنین فاصله شان با رقیبان زیاد بشود.

امروز بازی معوقه هفته یازدهم پرسپولیس برابر نساجی برگزار می‌شود و با توجه به اینکه سپاهان در مسابقه خود مقابل گلگهر شکست خورد، سرخ‌ها می‌توانند با کسب سه امتیاز فاصله خود را با دیگر مدعیان قهرمانی بسیار کم کنند.

پرسپولیس در حال حاضر ۲۶ امتیازی است و با پیروزی امروز در بازی معوقه می‌تواند خود را هم امتیاز با استقلال کند و به فاصله ۲ امتیازی با سپاهان صدر نشین برسد. پرسپولیس با حکمی که روز پنجم دی ماه کمیته استیناف اعلام کرد یک امتیاز کسر شده خود را دوباره به دست آورد تا حالا با یک پیروزی خانگی فرصت بازگشت به کورس قهرمانی و نزدیک شدن به صدر را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: سپاهان بدون ۱۰ بازیکن باخت/ هدیه مرد یونانی به استقلال و پرسپولیس

منبع: خبـر ورزشی