لوکادیا را می‌خواهیم/ فشردگی بازی‌ها زیاد است
لوکادیا را می‌خواهیم/ فشردگی بازی‌ها زیاد است

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: سه امتیاز مهم را کسب کردیم. در هر صورت بازی‌های آخر نیم‌فصل و فشردگی مسابقات به نحوی است که حتماً باید نتیجه بگیریم و خودمان را بالای جدول نگه داریم. حساسیت بازی زیاد بود؛ بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم. این […]

- لوکادیا را می‌خواهیم/ فشردگی بازی‌ها زیاد است

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: سه امتیاز مهم را کسب کردیم. در هر صورت بازی‌های آخر نیم‌فصل و فشردگی مسابقات به نحوی است که حتماً باید نتیجه بگیریم و خودمان را بالای جدول نگه داریم. حساسیت بازی زیاد بود؛ بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم. این را قبل از بازی به بچه‌ها گفته بودیم. بازی را هم خوب شروع کردیم و به گل نیز رسیدیم، ولی در اواخر مسابقه به‌خاطر همین فشردگی و اینکه باید به فکر بازی بعد هم باشیم، کارمان سخت شد.

وضعیت نساجی در جدول طوری بود که باید امتیاز می‌گرفتند

وی در ادامه افزود: تعویض‌هایی هم داشتیم که نسبت به نیمه اول ناهماهنگ‌تر شدیم. به هر حال بابت گرفتن سه امتیاز خوشحالیم. نساجی هم  با جان و دل و دوندگی زیادی بازی کرد. وضعیت‌شان در جدول طوری بود که باید امتیاز می‌گرفتند. جا دارد از هواداران تشکر کنم که در این باد و سرما تیم را تشویق کردند. قطعاً بخش زیادی از نتیجه امروز و همه آن را مدیون هواداران هستیم. همچنین هواداران بانو که هر موقع در استادیوم هستند انرژی بیشتری می‌گیریم و از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم.

من از برنامه فشرده مسابقات استقبال می‌کنم، اما نه این شکل

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلیل تعویض دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی توضیح داد: همانطور که گفتم ما باید به فکر بازی بعد هم باشیم، به‌خاطر اینکه فشردگی بازی‌ها خیلی زیاد است. من خودم هم از برنامه فشرده استقبال می‌کنم، ولی اینجور فشردگی خیلی سخت است.

پرسپولیس می‌تواند یک انتخاب خوب برای لوکادیا باشد

وی در مورد احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس و پست‌هایی که در فضای مجازی این بازیکن می‌گذارد، عنوان کرد: صحبت خاصی در موردش نشده است. این پالس‌های مثبتی که می‌گویید فقط در فضای مجازی دیده می‌شود در واقعیت هیچ تماسی نداشته‌ایم. اگر بیاید ما او را می‌خواهیم. نمی‌دانم شرایط قراردادی‌اش چگونه است. پرسپولیس می‌تواند یک انتخاب خوب برایش باشد بیشتر از آنکه به نفع پرسپولیس باشد حضورش به نفع خودش است. با توجه به شرایطی که در نیم‌فصل اول داشت. قطعاً مذاکره مستقیم با لوکادیا نداشته‌ایم. صحبتش در بحث رسانه و فضای مجازی بوده است.

در بخش انتقال بازی ضعیف عمل کردیم

گل‌محمدی  درباره اینکه پرسپولیس امشب بازی‌اش طراوت نداشت و همچنین از آن تیم هجومی همیشگی فاصله گرفته  است، گفت: بله، من از گرفتن سه امتیاز واقعاً خوشحالم، ولی نیمه دوم باید بتوانیم گل بزنیم. بعد از آنکه از حریف هم توپ‌گیری‌های خوبی داشتیم یک تک به تک هم محمد عمری از دست داد و دروازه خالی را نتوانستیم باز کنیم. پرس خوبی در دقایق زیادی از بازی گذاشتیم. بعد از توپ‌گیری از حریف باید انتخاب‌های پاس‌مان خوب باشد. ما در بخش انتقال بازی ضعیف عمل کردیم. وقتی هم حریف از ما توپ می‌گرفت کار را برای ما سخت‌تر می‌کرد. باید برمی‌گشتیم از دروازه‌مان دفاع می‌کردیم چند بار این اتفاق در بازی امشب افتاد، اما به آن تیمی که خودم دوست دارم، برسیم، کار داریم به آن چیزی که باید از نظر تاکیتکی و بدنی نرسیده‌ایم.

این بزرگی تیم ما را نشان می‌دهد که با یک موقعیت بازی را می‌بریم

«سرمربی نساجی اعتقاد داشت پرسپولیس یک موقعیت بیشتر نداشت و همان را تبدیل به گل کرد.»، خبرنگاری این نکته را به گل‌محمدی یادآور شد و از او پرسید: «نگاه شما به بازیکنان پایه چطور است؟» که سرمربی پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال توضیح داد: این بزرگی تیم ما را نشان می‌دهد که با یک موقعیت بازی را می‌بریم، ولی اینطور نبود. ما فرصت‌های خوبی در نیمه اول داشتیم و در نیمه دوم هم تک به تک محمد عمری مشخص بود. مربیان پایه بازیکنان خوبی را استعدادیابی کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. زحمات زیادی کشیدند تا تیم خوبی بسازند و ما هم سعی کردیم از این بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنیم. خودم دوست دارم که تیم بتواند از پایه‌ها بازیکن بگیرد و استفاده کند.

سرلک قطعاً در نیم‌فصل دوم با ما نیست

گل‌محمدی راجع به موضوع سربازی محمد عمری و میلاد سرلک هم اظهار داشت: میلاد سرلک قطعاً این اتفاق برایش افتاده و نمی‌تواند در نیم‌فصل دوم ما را همراهی کند. عمری هم طی صحبتی که با او کردم به نظرم بتواند با ما ادامه دهد. اطلاع دقیقی درباره او ندارم. اگر به سربازی رفتند که خدمت مقدس سربازی است و هر کسی به این دوران می‌رسد، باید آن را طی کند. ما باید سعی کنیم در نیم‌فصل دوم بازیکنان جایگزین پیدا کنیم؛ هر چند خیلی سخت است و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران