مدیر سپاهان: چه کسی قرارداد ۱۶۰ میلیونی بازیکن استقلال را باور می کند
مدیر سپاهان: چه کسی قرارداد ۱۶۰ میلیونی بازیکن استقلال را باور می کند

به گزارش زیرنویس، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:از هواداران تشکر می‌کنم که از اصفهان آمدند و تیم را کامل تشویق کردند. یک ماه است به تیم اضافه شده‌ام اما نمی‌دانیم این اتفاقات چیست، شب قبل هر بازی یک اتفاق جدید برای سپاهان می‌افتد، قبل از بازی […]

به گزارش زیرنویس، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:از هواداران تشکر می‌کنم که از اصفهان آمدند و تیم را کامل تشویق کردند. یک ماه است به تیم اضافه شده‌ام اما نمی‌دانیم این اتفاقات چیست، شب قبل هر بازی یک اتفاق جدید برای سپاهان می‌افتد، قبل از بازی نیروی هوایی و ملوان رأی می‌دهند و شب گذشته اعلام می‌کنند ۶ بازیکن نمی‌توانند بازی کنند، عدالت کجاست؟

وی افزود: برای تیم حریف حکم برائت داده‌اند، چه کسی می‌تواند باور کند بازیکن فوتبال استقلال قرارداد ۱۶۰ میلیون تومانی داشته باشد، هیچکس باور نمی‌کند؛ آقایان قبل از این‌که مسؤولیت بگیرند، جزو کارگروه بوده‌اند و مقررات را تدوین کردند. ۴ امتیاز ما به ناحق گرفته شد و کمیته استیناف برگرداند اما امروز ۳ امتیاز رفت، از فدراسیون تشکر می‌کنم، میانگین نیمکت امروز ما ۱۹ سال بود و ۳ بازیکن نوجوانان و جوانان به تیم اضافه شدند.

فتاحی عنوان کرد: نمی‌دانم سرمربی، تیم یا حواشی را کنترل کنم، اگر ما می‌خواستیم خلاف کنیم، قرارداد بازیکنان عوض شده بود اما مثل همیشه در قالب قانون و با کمک بازیکنان انجام می‌شد، با روش سایر تیم‌ها می‌توانستیم قرارداد ببندیم. یک تیم با مشکلات و جعل امضا حکم برائت بگیرد و با تیم ما این کارها را بکنند، یک آزمایشگاه برای تیم سپاهان شده است و امیدواریم مشکلات با عدالت حل شود.

پایان پیام/





منبع: فارس