شهریار بابایی» مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه حین ماموریت و تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر بر اثر سانحه رانندگی به شهادت رسید. پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در محدوده بخش بیستون، بلافاصله رسیدگی به موضوع در […]

شهریار بابایی» مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه حین ماموریت و تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر بر اثر سانحه رانندگی به شهادت رسید.

پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در محدوده بخش بیستون، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

شهادت یک پلیس در تعقیب و گریز با قاچاقچیان

به دنبال دریافت این گزارش سرهنگ «سیروس محمدی» و سرهنگ دوم «شهریار بابایی»  از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به محل اعزام شدند، اما در حین انجام ماموریت و تعقیب خودرو حامل مواد مخدر، در محور پلیس راه بیستون به بیستون دچار حادثه رانندگی شدند.

بر اثر این حادثه متاسفانه سرهنگ دوم بابایی که راننده خودرو بود، به شدت دچار آسیب دیدگی و به مراکز درمانی اعزام شد، اما علیرغم تلاش پزشکان و انجام اقدامات درمانی لازم، امروز (هفتم دی) به علت شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمد.

سرهنگ محمدی دیگر مامور پلیس حاضر در این حادثه نیز دچار مصدومیت شد، اما خوشبختانه حال عمومی وی مساعد می باشد.

زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری شهید بابایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 با تلاش ماموران پلیس، راننده خودروی حامل مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد.

ایسنا

+