لیگ‌برتر فوتسال| جدال حساس گیتی پسند مقابل کراپ در نصف‌جهان
لیگ‌برتر فوتسال| جدال حساس گیتی پسند مقابل کراپ در نصف‌جهان

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز از ساعت ۱۶ با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود گیتی‌پسند اصفهان – کراپ الوند ایرانیان قزوین  در یکی از مهمترین وحساس‌ترین دیدار این هفته گیتی‌پسندِ صدرنشین میزبان کراپ الوند است. کراپی که حتی با جذب ۲ بازیکن برزیلی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز از ساعت ۱۶ با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود

گیتی‌پسند اصفهان – کراپ الوند ایرانیان قزوین

 در یکی از مهمترین وحساس‌ترین دیدار این هفته گیتی‌پسندِ صدرنشین میزبان کراپ الوند است. کراپی که حتی با جذب ۲ بازیکن برزیلی همچنان نتوانسته عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد اما با این حال در چند فصل اخیر تقابل‌ این دو تیم همواره جذاب و دیدنی و  از حساسیت بالایی برخوردار بوده است و همین موضوع کار را برای نماینده اصفهان در خانه سخت خواهد کرد.

دوئل علی افضل با تیم سابق و همچنین تقابل بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم گیتی پسند را دارند جالب و دیدنی خواهد بود. از طرفی سرمربی کراپ  به دنبال شکست دور رفت مقابل این تیم است و می‌خواهد اولین باخت را به شاگردان کشاورز تحمیل کند و از سوی دیگر نماینده اصفهان به‌دنبال  تداوم روند پیروزی‌های خود در لیگ برتر است.

پوشاک‌حافظ ساری – فولاد زرند ایرانیان

 در یکی دیگر از بازی‌های  مهم این هفته تقابل تیم‌های پائین‌جدولی برای بقا در لیگ برتر است؛ این وضعیت برای حافظ ساری که تنها چهار امتیاز دارد حائزاهمیت است؛ این تیم که نمایش نسبتاً خوبی مقابل سفیرگفتمان در هفته گذشته داشت حالا میزبان فولادزرند ایرانیان است حال با توجه به شرایط  تیم پوشاک‌حافظ ساری در قعر جدول و  برای ماندن در لیگ محکوم به پیروزی در این بازی است و از طرفی فولاد زرند هم برای خروج از بحران باید میزبان خود را شکست دهد.

با توجه به تصمیم سازمان لیگ دیدار  این دو تیم از ساعت ۱۶ به ساعت ۱۵ منتقل شد.

برنامه بازی های این هفته به شرح زیر است :

ایرالکو اراک- پالایش نفت بندرعباس

مس سونگون -سن ایچ ساوه

گیتی پسند-کراپ الوند

آنا صنعت پاسارگاد قم -فرش آرا مشهد

شهرداری ساوه -سفیر گفتمان

گهر زمین سیرجان -مقاومت البرز

پوشاک حافظ ساری- فولاد زرند ایرانیان

پایان پیام/





منبع: فارس