به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رقابت‌های فینال و رده بندی پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی از صبح امروز (جمعه) در سالن شهید حیدریان قم آغاز شده است. در جریان فینال وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری به مصاف مهدی علیزاده رفت و در پایان با […]

- برگزاری مسابقات نهایی ۵ وزن دوم کشتی قهرمانی کشور

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رقابت‌های فینال و رده بندی پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی از صبح امروز (جمعه) در سالن شهید حیدریان قم آغاز شده است.

در جریان فینال وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری به مصاف مهدی علیزاده رفت و در پایان با ضربه فنی از سد حریف خود عبور کرد.

این در حالی است که مربیان علیزاده نسبت به این مسأله معترض بودند و خواستار بازبینی مجدد صحنه از طرف هیأت ژوری بودند که پس از بازبینی مجدد صحنه این چلنج مورد موافقت واقع نشد تا دست رسول گرمسیری به عنوان نفر برنده بالا برود.

پس از پایان مبارزه رسول جزینی مربی اصفهان و علیزاده به سمت میز هیات ژوری آمد  و برای لحظاتی به نشانه اعتراض با آن‌ها به صحبت پرداخت. البته این پایان کار نبود و رسول جزینی با بلند کردن دستان خود به سمت علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی که در جایگاه ویژه حضور داشت خواستار اجرای عدالت شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا