به گزارش خبرنگار مهر، کمال تبریزی کارگردان سینما و تلویزیون که این روزها سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی وی از شبکه سه سیما پخش می‌شود گلایه‌ای را نسبت به فصل جدید این مجموعه مطرح کرد. از هفته گذشته فصل دوم این سریال روی آنتن رفته است و بزرگسالی شخصیت رهی با بازی شهاب حسینی دیده […]

به گزارش خبرنگار مهر، کمال تبریزی کارگردان سینما و تلویزیون که این روزها سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی وی از شبکه سه سیما پخش می‌شود گلایه‌ای را نسبت به فصل جدید این مجموعه مطرح کرد.

از هفته گذشته فصل دوم این سریال روی آنتن رفته است و بزرگسالی شخصیت رهی با بازی شهاب حسینی دیده می‌شود. قسمت اول فصل دوم هفته پیش پخش شد که شب گذشته هم به صورت تکراری مجدداً روی آنتن رفت.

تبریزی در گلایه‌ای نسبت به پخش فصل دوم سریال در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام نوشته است:

«متأسفانه پس از اتمام نمایش فصل اول، نمایش فصل دوم با عجله و بدون اطلاع من از سوی تلویزیون و تهیه‌کننده با نواقصی شروع شد که ماه‌ها قبل به آنها اشاره کرده بودم اما اقدامی در رفع نواقص نشده بود و حالا قصد دارند در فرصت کوتاه باقی‌مانده و در حد امکان انجام دهند! قسمت‌های اول و دوم فصل دوم سریال از تلوبیون پخش شد که منهای نواقص، یکی از ایرادهای مهم آن استفاده از قطعات موسیقی آقای علیقلی در کنار قطعات آقای پژمان و بدون ذکر نامی از آقای علیقلی است.

مضاف بر اینکه اساساً استفاده ترکیبی از قطعات مختلف، از ۲ آهنگساز متفاوت برای یک اثر نمایشی، کار کاملاً اشتباهی است! چون تقریباً ارتباط من با تلویزیون و تهیه کننده برای پخش سریال قطع شده است، از این به بعد سعی خواهم کرد که به نواقص موجود در قسمت‌ها و البته حذفیات در پخش اشاره داشته باشم و از همه مخاطبان سریال و مردم عزیز «سرزمین مادری» بابت این بی‌مبالاتی پوزش می‌طلبم.»

منبع: مـهر