فصل گذشته و در دوران مربیگری ریکاردو ساپینتو نزدیک به ۷ ماه به آبی پوشان پول تزریق نشد و  در نهایت آبی پوشان دو جام قهرمانی را از دست دادند در حالی که هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی بودند. این فصل و در حالی که پرونده نیم فصل با […]

استقلال - اتفاق تلخ در استقلال تکرار شد

فصل گذشته و در دوران مربیگری ریکاردو ساپینتو نزدیک به ۷ ماه به آبی پوشان پول تزریق نشد و  در نهایت آبی پوشان دو جام قهرمانی را از دست دادند در حالی که هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی بودند. این فصل و در حالی که پرونده نیم فصل با مصاف استقلال – پیکان بسته می‌شود میزان دریافتی آبی پوشان ۲۰ درصد است! این در حالی است که بسیاری از بازیکنان استقلال بابت فصل گذشته هم از استقلال طلب کار هستند و اگر این ۲۰ درصد جز مطالبات گذشته آنها محاسبه شود حتی می‌توان گفت برای دور رفت بازیها پولی نگرفته اند.

به نظر می‌رسد این میزان دریافتی کمترین میزان دریافتی در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر باشد. به نظر می‌رسد دیگر تیم‌ها بیش از باشگاه استقلال به بازیکنان خود پرداختی داشته اند. استقلال در حالی در پرداخت دستمزد به بازیکنانش دچار چالش شده است که بازیکنان این تیم برخی از مبالغ قرارداد خود را در فصل جاری کاهش دادند. با این حال پیش بینی می‌شود باشگاه استقلال در روزهای آتی و با توجه به قرارداد با شرکت میهن موفق به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی شود. باشگاه استقلال در ماه‌های گذشته از حمایت مالی شرکت رایتل و موبایل موسوی هم بهره برده است اما میزان پرداختی از سوی باشگاه به بازیکنان ۲۰ درصد بوده است.

منبع: خبـر ورزشی