اولین خروجی قطعی پرسپولیس مشخص شد
اولین خروجی قطعی پرسپولیس مشخص شد

محمد عمری بعد از دو بار انصراف از دانشگاه اکنون مشمول سربازی شده و باید در نیم فصل تیم پرسپولیس را به مقصد تیمی نظامی ترک کند. هافبک سرخ‌ها که فصل گذشته به عنوان پدیده پرسپولیس در این تیم رشد کرد و حتی شانس دعوت به تیم ملی را نیز به دست آورد، در این […]

پرسپولیس, فوتبال, محمد عمری, یحیی گل محمدی - اولین خروجی قطعی پرسپولیس مشخص شد

محمد عمری بعد از دو بار انصراف از دانشگاه اکنون مشمول سربازی شده و باید در نیم فصل تیم پرسپولیس را به مقصد تیمی نظامی ترک کند.

هافبک سرخ‌ها که فصل گذشته به عنوان پدیده پرسپولیس در این تیم رشد کرد و حتی شانس دعوت به تیم ملی را نیز به دست آورد، در این فصل شرایط برایش به شکلی پیش رفته که باید به زودی با پیراهن ملوان بندرانزلی به عنوان سرباز کار را دنبال کند.

عمری که به واسطه مصدومیت‌های پیاپی برخلاف فصل گذشته نتوانسته در نقش ستاره تیم یحیی گل‌محمدی ظاهر شود، در دیدار برابر مس رفسنجان در هفته پایانی نیم فصل باید آخرین حضور خود با پیراهن شماره ۷۷ را دنبال کند.

پیراهنی که پیش از این بر تن محسن مسلمان بود و ستاره اسبق سرخ‌ها نیز برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی در ملوان کار را دنبال کرده بود و البته به واسطه نمایش درخشانش به بازیکنی محبوب بین انزلی‌چی‌ها در آن مقطع تبدیل شده بود. داستان عمری، اما شاید متفاوت باشد و او برخلاف مسلمان پیش از تجربه بازی در پرسپولیس، خدمت سربازی‌اش را پشت سر گذاشته بود.

عمری، اما به نظر می‌رسد کاملا با این موضوع کنار آمده باشد و آن را به نوعی به عنوان یک سرنوشت پذیرفته باشد. جایی که او پیش از سفر به رفسنجان، چمدان خود را به مقصد انزلی و انجام خدمت سربازی بسته است. در حرف‌هایش نیز نه اثری از افسردگی و سرخوردگی دیده می‌شود و نه نگرانی بابت آینده‌اش. او مدعی است با انگیزه بیشتر راهی انزلی خواهد شد و پیراهن ملوان را در اختیار می‌گیرد تا در ۲۳ سالگی مسیر جدیدی را دنبال کند.

هافبک پرسپولیس در صورت صلاح‌دید یحیی گل‌محمدی در بازی مقابل مس رفسنجان به عنوان آخرین بازی نیم فصل در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت و در پایان این جدال با پیراهن شماره ۷۷ به‌صورت مقطعی خداحافظی خواهد کرد. جدالی که شاید یادآور خاطره جدایی احمد نوراللهی از این تیم باشد.

بازیکنان با تجربه پرسپولیس نیز به واسطه این موضوع برنامه ویژه‌ای برای همبازی خود دارند؛ شاید این‌بار بازوبند به عمری برای دقایقی اهدا شود و او نیز به این شکل سرنوشت جدید خود را دنبال کند.

باشگاه خبرنگاران