رئیس پلیس راه اصفهان گفت: عارضه قلبی علت واژگونی یک دستگاه فاو نیم شاسی است که منجر به فوت ۷ نفر و مصدوم شدن ۵ نفر شد. علی مولوی، رئیس پلیس راه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه مرگبار اتوبان کاشان-قم اظهار داشت: ساعت یک و ۳۰ دقیقه بعدازظهر […]

رئیس پلیس راه اصفهان گفت: عارضه قلبی علت واژگونی یک دستگاه فاو نیم شاسی است که منجر به فوت ۷ نفر و مصدوم شدن ۵ نفر شد.

علی مولوی، رئیس پلیس راه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه مرگبار اتوبان کاشان-قم اظهار داشت: ساعت یک و ۳۰ دقیقه بعدازظهر امروز یک دستگاه فاو نیم شاسی با ۱۲ سرنشین شامل یک راننده ایرانی و ۱۱ نفر اتباع بیگانه از اصفهان به سمت تهران حرکت می‌کنند.

  • وی افزود: در محدوده آزادراه کاشان روبروی مشکات برابر اعلام سرنشینانی که داخل بیمارستان هستند، راننده اعلام می‌کند قلبم و دست خود را روی قلبش می‌گذارد و فرمان از دست راننده خارج می‌شود.
     

عارضه قلبی راننده 7 نفر را در قم به کشتن داد
 

مولوی ادامه داد: حدود یک کیلومتر خودرو بدون هدایت راننده به جلو می‌رود و از مسیر خارج می‌شود و با گاردریل‌ها برخورد می‌کند و به لاین مخالف می‌رود و دچار حریق می‌شود، در نتیجه راننده به همراه ۶ نفر از اتباع داخل ماشین می‌سوزند و ۵ نفر نجات پیدا می‌کنند.

جزئیات حادثه از زبان مدیرکل مدیریت بحران اصفهان

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در کیلومتر ۸۵ آزادراه کاشان-قم واژگونی یک دستگاه خودرو گزارش می‌شود که همزمان با واژگونی آتش می‌گیرد.

وی افزود: در اثر این حادثه ۷ نفر فوت و ۵ نفر مجروح می‌شوند که بلافاصله تیم‌های راهداری و پلیس راهنمایی و رانندگی و اورژانس به محل حادثه اعزام می‌شود.

عارضه قلبی راننده 7 نفر را در قم به کشتن داد
شیشه‌فروش ادامه داد: ۴ تیم اورژانس و یک تیم از هلال احمر به محل حادثه اعزام می‌شوند و ۴ مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان و یک نفر به علت سوختگی به اصفهان اعزام می‌کنند، ۴ مصدوم این حادثه شرایط‌شان رضایت بخش است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در این حادثه ۴ خانم و ۲ مرد و یک نفر مجهول الهویه فوت می‌کنند و مصدومان حادثه نیز ۴ خانم و یک مرد هستند.

فارس

+