به گزارش زیرنویس به نقل از المسیره، نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن در اجتماع عظیم مردم صنعا برای حمایت از مردم بی‌دفاع غزه سخنرانی کرد. «عبدالعزیز بن حبتور» طی سخنرانی در راهپیمایی میدان السبعین صنعا، ضمن محکوم کردن تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: امت‌های عربی و اسلامی باید در کنار مردم مظلوم […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المسیره، نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن در اجتماع عظیم مردم صنعا برای حمایت از مردم بی‌دفاع غزه سخنرانی کرد.

«عبدالعزیز بن حبتور» طی سخنرانی در راهپیمایی میدان السبعین صنعا، ضمن محکوم کردن تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: امت‌های عربی و اسلامی باید در کنار مردم مظلوم غزه و فلسطین ایستاده و از آنها حمایت کنند.

وی ادامه داد: جناب عبدالملک بدرالدین صراحتاً اعلام کرد که مردم غزه و فلسطین تنها نیستند و مردم حاضر در میدان السبعین و تمام مناطق دیگر یمن در کنار آنها هستند.

بن حبتور خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب مردم یمن با اتکا بر مواضع دینی، انسانی و ملی و با کسب اختیار از مردم یمن که ۹ سال است تحت ظلم و محاصره قرار دارند، تصمیم تاریخی هدف قرار دادن همه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌های عازم اراضی اشغالی را اتخاذ کرد.

نخست وزیر یمن به اشاره به حاکمان برخی کشورهای عربی اظهار داشت: هیچ خیری در این رهبران وجود ندارد، نه برای خود آنها، نه برای مردم این کشورها و نه برای کل امت. از این رو تنها مردم آزاده در جهان عرب و اسلام در کنار ملت فلسطین و غزه ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: فلسطین باید از وجود کثیف رژیم صهیونیستی که ۷۵ سال است بر سرزمین فلسطین چنگ انداخته است، رها شود و فلسطین به اراده خداوند و عزم راسخ بزرگ مردانش، آزاد و سربلند خواهد بود.

عبدالعزیر بن حبتور در پایان گفت: مردم یمن بیش از ۹ سال است که آموزش مبارزه، صبر و جهاد را دیده‌اند و متعهد هستند که پشت سر رهبر انقلاب خود حرکت کنند تا به پیروزی بزرگ فلسطین و مجاهدان قهرمان آن دست یابند.

منبع: مـهر