نبرد مربیان استقلالی در آزادی/ تقابل تراکتور با تیم بحران‌زده نفت
نبرد مربیان استقلالی در آزادی/ تقابل تراکتور با تیم بحران‌زده نفت

مسابقات هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ بازی امروز (روز شنبه) آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم استقلال پذیرای تیم پیکان در ورزشگاه آزادی است.   تراکتور تبریز- صنعت نفت آبادان/ روز شنبه ساعت ۱۵  تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته در خارج از خانه […]

- نبرد مربیان استقلالی در آزادی/ تقابل تراکتور با تیم بحران‌زده نفت

مسابقات هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ بازی امروز (روز شنبه) آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم استقلال پذیرای تیم پیکان در ورزشگاه آزادی است.  

تراکتور تبریز- صنعت نفت آبادان/ روز شنبه ساعت ۱۵ 

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته در خارج از خانه برابر تیم ملوان به تساوی دست یافت و با ۲۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.  

سرخپوشان تبریزی با حمایت هواداران پرشور خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را برابر تیم صنعت نفت آبادان به دست آورند تا  رتبه چهارمی خود را حفظ کنند و با روحیه بالا  به تعطیلات لیگ برتر فوتبال بروند.  

تراکتوری‌ها قصد دارند در تعطیلات نیم فصل  به اردوی ترکیه بروند و چند بازی دوستانه هم برگزار می‌کنند تا مسابقات نیم فصل دوم را  با آمادگی کامل شروع کنند.  

خمز سرمربی تراکتور هم در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت اعلام کرد که به خاطر اینکه برداشت اشتباهی از صحبت هایش می‌شود به همین علت دیگر پاسخ سوالات را کوتاه می‌دهد.  

در آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و این تیم هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن شکست خورد و با ۱۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.  

عبداله ویسی سرمربی صنعت نفت آبادان هم بعد از باخت برابر ذوب آهن اعلام کرد که بازیکنانش انگار سیزده بدر آمدند! همچنین هواداران و بازیکنان  چند روز پیش در تمرینات این تیم کتک کاری کردند.  

تیم صنعت نفت آبادان به ۳ امتیاز بازی خارج از خانه برابر تیم تراکتور نیاز مبرم دارد تا با برد به تعطیلات نیم فصل اول برود، اما کار سختی جلوی هواداران پرشور تبریزی دارد.  

۲ تیم تاکنون ۲۰ بازی برابر یکدیگر قرار گرفتند که ۱۰ برد سهم تراکتور، ۴ برد سهم صنعت نفت آبادان و ۶ مرتبه هم به تساوی دست یافتند. سرخپوشان تبریزی ۳۵ گل زدند و آبادانی‌ها ۲۱ گل به ثمر رساندند.  

تیم تراکتور در ۲ دیدار رفت و برگشت فصل گذشته برابر صنعت نفت  پیروز شد و این تیم تبریزی می‌خواهد روند رو به رشد خود را مقابل حریف آبادانی خود ادامه بدهد.  

استقلال – پیکان/ روز شنبه ساعت ۱۶:۳۰

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته برابر تیم گل گهر به تساوی دست یافت و با ۲۹ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت.  

آبی پوشان پایتخت می‌خواهند با حمایت هواداران پرشور خود برابر تیم پیکان به برتری برسند تا با برد به تعطیلات لیگ برتر فوتبال بروند. اگر استقلالی‌ها بتوانند برنده بازی با پیکان شوند در آن صورت قهرمان لیگ می‌شوند به شرطی که تیم سپاهان برابر تیم شمس آذر شکست بخورد.  

محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی به دلیل مصدومیت و سید ابوالفضل جلالی  به علت  محرومیت نمی‌توانند تیم استقلال را در این بازی همراهی کنند.  

در آن طرف، تیم فوتبال پیکان با هدایت رضا عنایتی عملکرد خوبی در لیگ برتر فوتبال نداشته است و با ۱۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

خودروسازان با ۸ مساوی جزو رکوردداران تساوی در لیگ برتر فوتبال هستند. آن‌ها با ۷ گل زده بعد از فولاد دومین خط حمله ضعیف لیگ را در اختیار دارند.   شاگردان عنایتی محکوم به برد برابر تیم استقلال هستند، اما کار سختی برای گل زدن به بهترین خط دفاع لیگ برتر دارند.   

این بازی تقابل استقلالی‌ها با یکدیگر هست چرا که احمد مددی و رضا عنایتی مدیرعامل و سرمربی پیکان مقابل تیم سابق خود استقلال قرار می‌گیرند و این به جذابیت بازی می‌افزاید.  

رضا عنایتی هم مقابل تیم سابقش استقلال نتایج خوبی نگرفته و در ۳ بازی ۳ باخت را در کارنامه خود دارد. به هر حال باید دید عنایتی می‌تواند طلسم ناکامی‌های خود را برابر تیم سابقش بشکند یا نه!

برنامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال 

یکشنبه ۱۰ دی

هوادار تهران– استقلال خوزستان / ساعت ۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک – ملوان بندرانزلی / ساعت ۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

دوشنبه ۱۱ دی

شمس آذر قزوین – فولادمبارکه سپاهان اصفهان / ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

مس رفسنجان – پرسپولیس / ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه شهدای مس‌رفسنجان

چهارشنبه ۱۳ دی

ذوب‌آهن اصفهان – گل‌گهر سیرجان / ساعت ۱۵- ورزشگاه فولادشهر فولادشهر

فولاد خوزستان – نساجی مازندران / ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای فولاداهواز

باشگاه خبرنگاران