منتظر محمد هافبک ۲۲ ساله و تکنیکی عراقی که در ابتدای فصل به استقلال پیوست، به خاطر مسائل مربوط به سقف بودجه نتوانست در جمع آبی‌پوشان بماند؛ او به همین دلیل قراردادی سه ساله با استقلال امضا کرد و سپس با قراردادی قرضی به مدت یکسال راهی مس رفسنجان شد. نمایش‌های خوب منتظر محمد در […]

- چراغ سبز نکونام برای بازگشت یک بازیکن خارجی به استقلال

منتظر محمد هافبک ۲۲ ساله و تکنیکی عراقی که در ابتدای فصل به استقلال پیوست، به خاطر مسائل مربوط به سقف بودجه نتوانست در جمع آبی‌پوشان بماند؛ او به همین دلیل قراردادی سه ساله با استقلال امضا کرد و سپس با قراردادی قرضی به مدت یکسال راهی مس رفسنجان شد.

نمایش‌های خوب منتظر محمد در ترکیب مس رفسنجان باعث شده تا جواد نکونام به دنبال برگرداندن این هافبک عراقی باشد. سرمربی استقلال از مدیران باشگاه خواسته تا منتظر را به تیمش برگردانند و از نیم فصل دوم این بازیکن را در اختیار داشته باشد.

بر سر بازگشت منتظر محمد به استقلال در نقل و انتقالات زمستانی اما یک مانع بزرگ وجود دارد؛ او تا پایان فصل بازیکن مس رفسنجان محسوب می‌شود و تنها در صورتی می‌تواند زودتر از موعد به استقلال برگردد که رضایت مدیران باشگاه مس را بگیرد.

با توجه به علاقه‌مندی نکونام به سبک بازی منتظر قرار است طی روزهای آینده و بعد از پایان کار آبی‌ها در نیم فصل اول لیگ، مدیران باشگاه به طور رسمی با مسئولان مس رفسنجان وارد مذاکره شوند و نظر آنها را برای این انتقال جویا شوند.

با توجه به اینکه هافبک عراقی اکنون در اردوی تیمش در رفسنجان است و آماده مسابقه با پرسپولیس در روز دوشنبه می شود، احتمالا مسئولان مس هم مذاکره با استقلال در این خصوص را به بعد از مسابقه با پرسپولیس موکول کنند.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید استقلالی‌ها می‌توانند مجوز بازگشت ستاره عراقی خود که قرضی در مس رفسنجان حضور دارد را از مدیران باشگاه نارنجی‌پوش فوتبال بگیرند یا اینکه منتظر محمد باید در رفسنجان بماند و در پایان فصل طبق قراردادی که دارد به جمع شاگردان نکونام برگردد.

بیشتر بخوانید: سیاست استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی مشخص شد

منبع: خبـر ورزشی