ابهام درباره حضور آزمون در جام ملت‌های آسیا/ مشاور قلعه نویی بند عجیب سردار با رم را تایید کرد
ابهام درباره حضور آزمون در جام ملت‌های آسیا/ مشاور قلعه نویی بند عجیب سردار با رم را تایید کرد

سردار آزمون ابتدای این فصل با ترک بایرلورکوزن به سری آ ایتالیا آمد و با تیم رم قرارداد بست. در همان زمان رسانه‌های ایتالیایی از بند عجیب سردار آزمون در قرارداد با رم رونمایی کردند. بندی که به باشگاه ایتالیایی این امکان را می‌داد تا به آزمون اجازه حضور در اردوی تیم ملی برای جام […]

قلعه نوعی .جام ملت های اسیا.سردار آزمون - ابهام درباره حضور آزمون در جام ملت‌های آسیا/ مشاور قلعه نویی بند عجیب سردار با رم را تایید کرد

سردار آزمون ابتدای این فصل با ترک بایرلورکوزن به سری آ ایتالیا آمد و با تیم رم قرارداد بست. در همان زمان رسانه‌های ایتالیایی از بند عجیب سردار آزمون در قرارداد با رم رونمایی کردند. بندی که به باشگاه ایتالیایی این امکان را می‌داد تا به آزمون اجازه حضور در اردوی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا را ندهد.

مهاجم ملی‌پوش رم در این مدت هیچوقت پاسخ واضحی به این شایعه نداده تا این موضوع مبهم باقی بماند، اما مسئولان فدراسیون فوتبال این موضوع را تکذیب کردند.

امروز هومن افاضلی، مشاور امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی تقریبا وجود این بند در قرارداد سردار را تایید کرد. هومن افاضلی درباره آخرین وضعیت حضور سردار آزمون در تیم ملی گفت: «تا جایی که من اطلاع دارم، قرار بود امیر قلعه‌نویی سفری به ایتالیا داشته باشد و مستقیم صحبت کند. متاسفانه شرایط هنوز فراهم نشده است. بخشی از آن به بحث ویزا مربوط است، اما اینکه چه اتفاقی می‌افتد را هنوز خودمان نمی‌دانیم و باید ببینیم باشگاه رم چقدر همکاری می‌کند؛ سردار آزمون بازیکن مهمی برای ما است. او از بازیکنانی است که همه آسیا روی او حساب می‌کنند و شناخته شده است. امیدوارم شرایط استفاده از او فراهم شود. اینکه چه اتفاقی می‌افتد را باید کمی بیشتر صبر کنیم».

این صحبت‌ها نشان می‌دهد برخلاف تکذیب‌ها و واکنش‌های قبلی، موانعی پیش روی حضور سردار در جام ملت‌ها وجود دارد و باید دید در نهایت چه اتفاقی درباره ستاره تیم ملی رخ خواهد داد.  

با وجود اقدام فدراسیون فوتبال برای دریافت ویزای اروپا و مهیا کردن شرایط سفر قلعه‌نویی به اروپا و کشور ایتالیا، اما هنوز روادید برای سرمربی تیم ملی صادر نشده است.

قلعه‌نویی در شرایط همچنان در انتظار صدور ویزای اروپای خود برای دیدار با مورینیو و گرفتن رضایت سردار از این سرمربی مطرح است که او قصد دارد اردوی تیم ملی را از تاریخ ۱۲ دیماه (۳ روز دیگر) شروع کند.

باشگاه خبرنگاران