استقلالی‌ها در حال فراهم کردن شرایطی هستند تا رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصول گذشته این تیم دوباره به جمع بازیکنان آبی پوش بازگردد و در نیم فصل دوم کمک حال جواد نکونام و شاگردانش شود. اگرچه رافائل ذاتاً به عنوان یک مدافع شناخته می‌شود اما توانایی بازی کردن به عنوان هافبک دفاعی را هم دارد […]

- پست بازیکن جدید استقلالی ها؛ خروج رافائل از خط دفاع!

استقلالی‌ها در حال فراهم کردن شرایطی هستند تا رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصول گذشته این تیم دوباره به جمع بازیکنان آبی پوش بازگردد و در نیم فصل دوم کمک حال جواد نکونام و شاگردانش شود.

اگرچه رافائل ذاتاً به عنوان یک مدافع شناخته می‌شود اما توانایی بازی کردن به عنوان هافبک دفاعی را هم دارد و در دوره ریکاردو ساپینتو چند بازی را به عنوان هافبک بازی کرد؛ بنابراین نکونام در صورت افزایش ترافیک مدافعان خود، می‌تواند رافائل را چند متر جلوتر برده و به عنوان یکی از اعضای کمربند خط میانی مورد استفاده قرار بدهد.

سیلوا پس از برگزاری فینال جام حذفی در خرداد ماه امسال به خاطر عدم دریافت مطالبات خود قراردادش را یک طرفه فسخ کرد و ضمن ترک تهران، از باشگاه استقلال نیز شکایت کرد ولی حالا به نظر می‌رسد زمینه برای توافق طرفین فراهم شده است. البته استقلال باید مطالبات این بازیکن را بپردازد چون تا خرداد ماه سال آینده با او قرارداد دارد اما حداقل اگر رافائل بازگردد، این باشگاه بابت بازیکنی که برایش به میدان می‌رود، پول می‌دهد و خبری از غرامت هم نخواهد بود.

منبع: خبـر ورزشی