به گزارش زیرنویس به نقل از مشرق، در حالی که مسوولان محیط زیست استان هرمزگان ماهیت محموله پنج تنی زبان قاچاق کشف شده در میناب استان هرمزگان، متعلق به یک حیوان وحشی(احتمالا گراز) اعلام کرده بودند، حسن اکبری معاون محیط زیست کشور گفت: نتیجه آزمایش ها نشان داد که محموله کشف شده پنج تنی زبان […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مشرق، در حالی که مسوولان محیط زیست استان هرمزگان ماهیت محموله پنج تنی زبان قاچاق کشف شده در میناب استان هرمزگان، متعلق به یک حیوان وحشی(احتمالا گراز) اعلام کرده بودند، حسن اکبری معاون محیط زیست کشور گفت: نتیجه آزمایش ها نشان داد که محموله کشف شده پنج تنی زبان حیوان در هرمزگان متعلق به گاو بوده و بنابراین اکنون وظیفه رسیدگی به این محموله اینکه از کجا آمده ، به کجا می رود و هدف از این محموله بزرگ چیست.برعهده وزارت جهادکشاورزی و سازمان دامپزشکی خواهد بود.

این در حالیست که مدیرکل محیط زیست هرمزگان و فرمانده انتظامی هرمزگان که کاشف این محموله بود در مصاحبه های جداگانه ، تایید کردند محموله زبان متعلق به یک حیوان وحشی است. به فاصله کمی پس از کشف این محموله و روز هفتم دی ماه مدیرشبکه بهداشت و درمان میناب اعلام کرد محموله پنج تنی زبان گراز معدوم شده است.

۵ دی ماه یک محموله بزرگ ۵ تنی از زبان حیوان در هرمزگان کشف شد. این محموله که زیرِ بار ماهی در یک خودروی یخچال‌دار جاسازی شده بود، از مسیر چابهار به سمت استان فارس بارگیری و در حال حرکت بود.