رضاوند: برخی‌ها هر روز صبح که بیدار می‌شوند فقط به استقلال حمله می‌کنند
رضاوند: برخی‌ها هر روز صبح که بیدار می‌شوند فقط به استقلال حمله می‌کنند

به گزارش زیرنویس، آرش رضاوند پس از بازی استقلال و پیکان گفت: بازی سختی بود و پیکان بعد از آمدن عنایتی یک خورده متحول شده و خوب فوتبال بازی می‌کند. به نظرم نیمه اول خوبی نداشتیم و نیمه دوم با صحبت‌هایی که شد توانستیم برنده بازی شویم. حیف شد که گل خوردیم و فوتبال است […]

به گزارش زیرنویس، آرش رضاوند پس از بازی استقلال و پیکان گفت: بازی سختی بود و پیکان بعد از آمدن عنایتی یک خورده متحول شده و خوب فوتبال بازی می‌کند. به نظرم نیمه اول خوبی نداشتیم و نیمه دوم با صحبت‌هایی که شد توانستیم برنده بازی شویم. حیف شد که گل خوردیم و فوتبال است و پیش می‌آید.

وی ادامه داد: ما واقعیت‌ها را می‌گوییم. حدود ۴۵ درصد من خودم از پارسال طلب دارم. امسال نیم فصل هم ۲۰ درصد پول گرفتم در صورتی که باید ۵۰ درصد پول می‌گرفتم. قرارداد کم کردیم. هر چه که باشگاه بگوید ما عمل کردیم. آن زمان هوادار ناراحت بود و شما بگویید یک کاری باشگاه خواسته و ما انجام ندادیم. هر کاری که بگویید انجام دادیم. من خودم قرارداد را کم کردم و وقتی بازیکن معرفت می‌گذارد و خیلی طلب داریم. فکر می‌کنم خوب پیش برود ما مثل پارسال پول می‌گیریم.

رضاوند در خصوص اینکه آیا عجیب نیست که اسپانسر به تیم اضافه شده ولی بازیکنان ۲۰ درصد پولشان را گرفتند، گفت: امسال بودجه تیم ما خیلی کم است. پارسال بازیکنان زیادی بودند مثل مهدی قائدی، محمد محبی و پول رضایت نامه آنها را دادند ولی امسال مخصوصا اینکه آمدیم مبلغ‌هایمان را نیز کم کردیم. توقع داریم که باشگاه طلب‌مان را بدهد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در زمین نتیجه بگیریم ولی دوست داریم که حمایت باشگاه را هم ببینیم. امیدوارم این مشکلات حل شود و آسیبی به تیم نرسد. پارسال به نظرم به خاطر همین مشکلات بود که در کوران مسابقات نتیجه را از دست دادیم.

بازیکن استقلال در خصوص اینکه که رقم ۱۶۰ میلیارد را وقتی می‌بیند، باور می‌کند یا خیر، گفت: لاین‌آپ‌ها که بیاید بالا همه چیز مشخص می‌شود. خیلی چیزها مشخص است. الان می‌آیند و ۲-۳ باشگاه می‌ریزند روی استقلال که نامردی است. استقلال چند ملی پوش دارد و تیم‌های دیگر چند ملی پوش؟ ۲-۳ تیم هستند و فرار رو به جلو می‌کنند.

وی ادامه داد: یک سوال از آنها می‌کنم. یک تخلف استقلال ثابت نشده و اگر بود باید جریمه مالی می‌شد. چرا استقلال جریمه مالی نشد؟ چرا ۳ تیم دیگر جریمه شدند؟ تخلف صورت گرفته و الکی می‌خواهند روی این تیم استقلال فشار بگذارند. خودتان هم می‌دانید که تیم ما بازیکن ندارد.

وی ادامه داد: شاکله تیم اصلی پارسال را نگاه کنید. رافائل، عارف غلامی، محمد محبی، مهدی قائدی. بازیکنان تاثیرگذار بودند. از تیم‌های دیگر حداکثر یک بازیکن رفته است. تیم‌شان را حفظ کردند، تقویت کردند ولی باز هم فرار رو به جلو می‌کنند. به نظرم کار دیگری هم ندارند و از صبح تا شب می‌نشینند و در مورد استقلال حرف می‌زنند.

رضاوند گفت: تیم‌های دیگر از صبح که بیدار می‌شوند فقط به استقلال حمله می‌کنند. کارگروه ۶ تا شبهه بود و دلیلی نمی‌شود که بگویید استقلال تخلفی کرده است. جاودانی گفت که استقلال تخلفی نکرده ولی تیم‌های دیگر تخلف کردند. حق ما در اینجا ضایع شد. ما نه بازیکن گرفتیم و هم سرمان کلاه رفت. تیم‌های دیگر هم به خوبی فرار رو به جلو می‌کنند. تیم‌های دیگر همه بازیکنان را گرفتند و جای خالی ندارند.

پایان پیام/





منبع: فارس