ریو فردیناند و جرمین جناس دو فوتبالیست سابق و کارشناس فعلی فوتبال انگلیس یک درگیری لفظی شدید روی آنتن زنده تلویزیونی با یکدیگر داشتند. این اتفاق زمانی رخ داد که فردیناند از توانایی منچستریونایتد برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جدول در پایان فصل حرف زد. یونایتد در ۱۹ بازی اخیر خود در […]

- جر و بحث عجیب دو کارشناس روی آنتن زنده/ خودت به حرفی که می‌زنی باور نداری!

ریو فردیناند و جرمین جناس دو فوتبالیست سابق و کارشناس فعلی فوتبال انگلیس یک درگیری لفظی شدید روی آنتن زنده تلویزیونی با یکدیگر داشتند. این اتفاق زمانی رخ داد که فردیناند از توانایی منچستریونایتد برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جدول در پایان فصل حرف زد.

یونایتد در ۱۹ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، هشت شکست داشته و در حال حاضر در رده هفتم جدول قرار دارد. این تیم البته در بازی اخیر خود در اولدترافورد مقابل استون ویلا نمایش خوبی ارائه کرد و باخت ۲-۰ در نیمه اول را تبدیل به برذد ۳-۲ در پایان بازی کرد.

در پایان نیم فصل اول از فردیناد و جناس خواسته شد تا پیش بینی خود در مورد چهار تیم برتر پایان فصل را اعلام کنند که جناس، منچسترسیتی را به عنوان قهرمان و آرسنال، لیورپول و استون ویلا را سه تیم بعدی عنوان کرد.

اما فردیناند اعتقاد داشت که یونایتد می‌تواند در جمع چهار تیم باشد و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد و از این گفت که این کار برای شیاطین سرخ چندان سخت نخواهد بود.

او در حرف‌های خود گفت: «نیازی به محتاطانه حرف زدن نیست. به نظرم منچستریونایتد در جمع چهار تیم خواهد بود. منچستریونایتد یکی از پرمصدوم‌ترین تیم‌های این فصل بوده و در ژانویه بسیاری از آن بازیکنان به ترکیب برمی‌گردند و به نظرم آنها تاثیر زیادی در تیم خواهند داشت. یونایتد هنوز هم به تیم‌های بالای جدول نزدیک است و با یک تیم پرمهره تر می‌تواند نتیجه بگیرد و به جمع چهار تیم برتر برگردد.»

جناس به این حرف فردیناند واکنش نشان داد به ویژه با توجه به  اینکه فردیناند همیشه منتقد تیم سابق خود بوده به ویژه بعد از حذف این تیم  از اروپا. او از فردیناند سؤال کرد: «واقعا به حرفت باور داری؟ صادقانه به چیزی که می‌گی باور داری؟»

 این سوال به وضوح باعث ناراحتی فردیناند شد که به تندی جواب داد: «بله، چرا این سؤال را از من می‌کنی؟» جناس گفت: «چون یادم میاد که بعد از بازی فولام به شدت عصبانی بودی. پیش بینی من از چهار تیم بالای جدول منطقی بود و تعصبی حرف نزدم. تو این همه مدت در مورد یونایتد بد حرف زدی و حالا اونا رو جزو چهار تیم برتر می‌گذاری؟»

فردیناند که حالا کاملا عصبانی شده بود گفت: «من مثل یویو با تیمم بالا و پایین می‌روم، بله این کار را می‌کنم. عاشق این تیم هستم و خودم هم اعتراف می‌کنم. اگر منچستریونایتد چهارم شود به نظرم فصلی خوب را پشت سر گذاشته و شاید حتی بتوانند سوم هم بشوند. »

در این لحظه مجری برنامه برای بالاتر نگرفتن بحث بین این دو، وارد بحث شد و اوضاع را با شوخی کردن با هر دو نفر آرام کرد.

بیشتر بخوانید: ۲۰ خرید برتر تاریخ منچستریونایتد؛ جایگاه رونالدو کجاست؟/ با رفتن فرگوسن هیچ بازیکن خوبی خریداری نشد!

منبع: خبـر ورزشی