به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سید حسین حسینی پس از برتری ۲ بر یک استقلال مقابل پیکان، اظهار داشت: حمایت هواداران امسال خیلی به ما انرژی داده است. امیدوارم تا آخر فصل این حمایت‌ها ادامه داشته باشد. وی درمورد مشکلات مالی بازیکنان استقلال، توضیح داد: به حدی درمورد این موضوع صحبت کرده‌ایم […]

استقلال .فوتبال - نمی‌دانم چرا مشکلات مالی فقط برای استقلال است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سید حسین حسینی پس از برتری ۲ بر یک استقلال مقابل پیکان، اظهار داشت: حمایت هواداران امسال خیلی به ما انرژی داده است. امیدوارم تا آخر فصل این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

وی درمورد مشکلات مالی بازیکنان استقلال، توضیح داد: به حدی درمورد این موضوع صحبت کرده‌ایم که تکراری شده است. برای اینکه بچه‌ها قراردادشان را کم کنند، خودم خیلی با آنها صحبت کردم. دم بچه‌ها گرم که این کار را انجام دادند اما اکنون شرمنده هستم زیرا دیدید تیم‌های دیگر تخلف کرده‌اند و راحت امتیازهایشان برگشت.

کاپیتان استقلال اضافه کرد: ما از بازگشت امتیاز تیم‌های دیگر خیلی خوشحال هستیم . آنچه ما را ناراحت کرد این بود که همه جوره به قوانین احترام گذاشتیم اما متاسفانه تیم‌های دیگر قوانین را رعایت نکردند و بازیکنان زیادی گرفتند که ۱۳ هفته برای آنها بازی کردند. ما هم دوست داشتیم این قانون را رعایت نمی‌کردیم تا با داشتن بازیکنان بیشتر، نتایج بازی‌هایی که مساوی کرده یا باختیم ببریم.

حسینی ادامه داد: کمبود بازیکن داریم. برای سومین بازی متوالی صالح حردانی از دفاع راست به دفاع وسط آمد. خیلی مشکل داشتیم. برخی مشکلات هم از سال گذشته مانده است. خودتان را جای بازیکنان استقلال بگذارید. از سال گذشته ۴۵ درصد طلب داریم. امسال هم به نیم فصل رسیدیم که فقط ۲۰ درصد گرفته‌ایم. 

وی درپاسخ به این سوال که پول‌ها کجا هزینه می‌شود، گفت: نمی‌دانم چرا مشکلات مالی فقط برای استقلال است. می‌دانم خطیر هم تلاش می‌کند اما این باشگاه به تلاش بیشتری نیاز دارد.

دروازه‌بان استقلال درپاسخ به این سوال که باشگاه از ابتدای فصل چند اسپانسر جذب کرده و عجیب نیست که این درآمدها به تیم تزریق نمی‌شود، توضیح داد: مشکلات ما از سال گذشته ادامه داشته است. متاسفانه مدیریت باشگاه در فصل قبل خیلی ضعیف عمل کرد. به حدی که یک سال رایگان، نام یک اسپانسر را روی پیراهن خود زدیم. این فاجعه است. نمی‌دانم این مدیریت با چه رویی مصاحبه می‌کند یا پست می‌گذارد؟ در نهایت هم بازیکن ضرر می‌کند. هوادار مستطیل سبز را می‎بیند. هیچکس نمی‌گوید حسینی مشکل داشت بلکه فقط عملکردم را می‌بیند.

حسینی اضافه کرد: کسی می‌داند قبل از بازی سال گذشته با صنعت نفت آبادان چه مشکلاتی داشتم. فقط عملکرد ما را می‌بینند و در نهایت فقط ما ضرر می‌کنیم. اکنون که به نیم فصل رسیده‌ایم این صحبت‌ها را می‌کنم و اگر چند بازی مانده بود، شاید حرف نمی‌زدم. هواداران عزیز، ما مشکلات داریم. ۴۰ روز تا شروع نیم فصل دوم زمان مانده و باید مشکلات این تیم برطرف شود. این برخورد با بازیکنان استقلال درست نیست. تا چه زمانی باید برای دریافت پول خود دعوا کنیم و بگوییم امکانات. نمی‌توان در زمین ما تمرین کرد. این مشکلات درست هم نمی‌شود و خسته شده‌ایم. فقط دم بچه‌ها گرم که تاکنون ادامه داده‌اند.

وی افزود: از جواد نکونام هم تشکر می‌کنم که در این ۱۵ هفته خیلی زحمت کشید. در هفته‌های ابتدایی فصل به دلیل مشکلاتی که داشتیم فقط توانستیم با مدیریت او نتیجه بگیریم. امیدوارم بازیکنانی که می‌خواهد در نیم فصل جذب کنند. در هفته پنجم گفتم اطمینان دارم با نکونام موفق می‌شویم.

دروازه‌بان استقلال درمورد اینکه در نقل و انتقالات پیش فصل یکی از گزینه‌های خروج از جمع آبی‌پوشان بود اما اکنون به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ تبدیل شده و آیا می‌تواند دروازه‌بان اول تیم ملی در جام ملت‌ها باشد، توضیح داد: الان نمی‌توان زیاد صحبت کرد و دوست دارم در یک برنامه زنده درمورد این نیم فصل و چند ماهی که بر من گذشت، صحبت کنم. خیلی‌ها به من کم لطفی کرده و مرا اذیت کردند. هیچ وقت آنها را نمی‌بخشم. همانگونه که در ابتدای فصل گفتم با عملکرد خود، جواب‌شان را می‌دهم. خدا را صد هزار مرتبه شکر همه عملکرد مرا در نیم فصل اول دیدند.

حسینی درمورد شرایط تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها، میزان حمایت‌ها از این تیم و ابطال مجوز واردات خودرو، توضیح داد: واقعا در جام جهانی جو خیلی بدی برای تیم ملی وجود داشت. یک تا ۲ روز قبل بازی با انگلیس اتفاقاتی افتاد که تمرکز نداشتیم.  قبل از جام جهانی با ایجاد مشکل، تیم ملی را از مردم دور کردند. واقعا آنجا احساس تنهایی می‌کردیم. حتی پس از بازی با انگلیس که دیدیم برخی به خاطر باخت ایران خوشحالی می‌کنند، حس خیلی بدی داشتیم. 

وی افزود: قول این حواله‌ها که از قبل داده شد نیز برای صعود به جام جهانی بود. برخی بازیکنان صحبت کرده‌اند. امیدوارم ۲ هفته مانده به جام ملت‌ها، بار دیگر مردم و رسانه‌ها را با تیم ملی بد نکنند. اجازه بدهند راه خودش را برود و همه از این تیم حمایت کنند. بازی‌های سختی داریم و همه باید از امیر قلعه‌نویی حمایت کنند تا تیم ملی نتیجه بگیرد. برخی دوستان و ورزشکاران رشته‌های دیگر صحبت‌هایی می‌کنند. خود ما طرفدار کشتی، والیبال و … هستیم ولی صعود به جام جهانی، چند میلیون دلار آورده برای فدراسیون فوتبال داشته است؟ در حالی که رشته‌های دیگر این حالت را ندارند.

دروازه‌بان ملی‌پوش اضافه کرد: همه باید کنار هم باشیم. در شهر ما هم چنین اتفاقی افتاده است که ورزشکاران دیگر با کسب طلای المپیک، امتیازهای زیادی گرفته‌اند که درست نیست بگوییم. اجازه بدهیم مردم از ورزش لذت ببرند. واقعا فوتبال با همه رشته‌ها فرق دارد.

حسینی درمورد اینکه آیا به موقع پرداخت نشدن قراردادها ممکن است روی نتایج تیم در نیم فصل دوم تاثیر بگذارد، عنوان کرد: سال گذشته واقعا مشکل داشتیم و یکی از دلایل موفق نشدن تیم اختلاف‌های باشگاه و مدیریت با بازیکنان و کادرفنی بود. در نهایت هوادار عملکرد بازیکن را درون زمین می‌بیند. هرچه بگوییم مشکل داریم، کسی حالمان را نمی‌پرسد. اکنون هم در نیم فصل هستیم. اصلا دوست ندارم حاشیه ایجاد شود. دم بچه‌ها گرم که همه جوره پای کار ایستادند و تلاش کردند. یک بازی آسان نداشتیم و با تلاش کردن همه بازی‌ها را بردیم. اصلا دوست نداریم رو به روی خطیر باشیم. سال گذشته تیم با آن اتفاقات ضرر کرد. امیدوارم امسال با اتحاد تیم بتوانیم موفق باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا