واکنش شجاع خلیل‌زاده به شایعه جدایی از تراکتور در نیم‌فصل
واکنش شجاع خلیل‌زاده به شایعه جدایی از تراکتور در نیم‌فصل

شجاع خلیل‌زاده می‌گوید حق تراکتور این است که بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشته باشد.

 

شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم تراکتور بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم این پیروزی برای هواداران بود که امروز آمدند و تیمشان را تشویق کردند. ما اینجوری و با این هواداران باید قهرمان بشویم. من به شخصه لذت بردم جو قشنگی بود. ممنون از هواداران‌مان واقعا برای بازیکنان سنگ تمام گذاشتند. ما امروز خودمان لذت بردیم. تیم اینجوری برایتان بازی می‌کند وقتی همه پشت هم باشیم. الان تیم تراکتور، هوادارانش و بازیکنان یکدل هستند و تیم نتیجه می‌گیرد. امیدوارم در نیم فصل دوم نتیجه بهتری بگیریم که حق هواداران بیشتر از این چیزهاست.

او در مورد صحبت عارف آقاسی مبنی بر اینکه چقدر دیر به شجاع خلیل زاده رسیده گفت: عارف بازیکن خوبی است. امیدوارم در تیم ملی او را به زودی ببینیم. برای آقاسی هم بهترین‌ها را آرزو دارم. خیلی بازیکن خوبی است. من از بازی کنار او لذت میبرم. هم بچه خوبی است و هم فوتبالیست قوی.

او در مورد اینکه آیا در نیم فصل دوم هم در تراکتور می‌ماند گفت: انشالله تا آخر فصل همه با هم و کنار هم هستیم. ما روزهای سخت کنار هم هستیم و روزهای خوب هم باید کنار هم باشیم تا روز آخر برای بالا بردن پرچم تراکتور می‌جنگیم. نیم فصل دوم صد در صد کنار تراکتور هستم و با هواداران عزیزمان ادامه می‌دهیم.

شجاع در مورد اینکه آیا در نیم فصل دوم تمام کننده خوب برای تیم جذب می‌شود یا خیر گفت: انشالله ضعف‌هایمان در در نیم فصل دوم برطرف می‌شود. نقطه ضعفی که نداریم ولی برای موفقیت تراکتور همه باید یکدل باشیم. اگر بدشانسی نمی‌آوردیم جایگاهمان خیلی بهتر بود. تمام بازیکنان برای یک هدف که آن موفقیت تراکتور است می‌جنگند.

او در مورد تیم ملی گفت: از نظر من بهترین فوتبال را تراکتور بازی می‌کند. فوتبالی بازی می‌کنیم که هواداران لذت ببرند. هواداران لذت بردند و رفتند و همین برای ما کافی است. امیدوارم اینجا یک شادی برای هواداران تراکتور بیاوریم. تراکتور حقش این است که بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشته باشیم. امیدوارم در آینده بیشتر از بازیکنان تراکتور بشنویم و بیشتر در تیم ملی باشند. برای تیم ملی دعا کنیم که بهترین نتیجه را بگیرد.

او ادامه داد: به نظر من خیلی بازیکنان بیشتری از تراکتور هستند که لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند. امیدوارم در آینده بیشتر از آنها بشنویم. به شما قول می‌دهم در آینده بازیکنان بیشتری از تراکتور در تیم ملی خواهید دید.

 

منبع: خبـر ورزشی