خطیر: یک باشگاه وصل به دولت هزار میلیارد تومان در نقل و انتقالات هزینه کرده است
خطیر: یک باشگاه وصل به دولت هزار میلیارد تومان در نقل و انتقالات هزینه کرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علی خطیر پس از برتری دو بر یک استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی بود. هرچند در نیمه اول خوب نبودیم اما خوشبختانه در نیمه دوم بازی بسیار خوب، منسجم و با تمرکزی را انجام دادیم. خدا را شاکرم که توانستیم دیدار مقابل پیکان را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم. […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علی خطیر پس از برتری دو بر یک استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی بود. هرچند در نیمه اول خوب نبودیم اما خوشبختانه در نیمه دوم بازی بسیار خوب، منسجم و با تمرکزی را انجام دادیم. خدا را شاکرم که توانستیم دیدار مقابل پیکان را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم. خیلی از بازیکنان با غیرت باشگاه و کادر فنی محترم‌مان تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانیم در نیم فصل دوم استقلال را تقویت کرده و به سمت هدف‌مان که قهرمانی است برویم.

*امتیازهای کم شده از سپاهان باید خیلی بیشتر باشد

وی در خصوص اینکه در سال‌های اخیر تمام قوانین مصوب علیه استقلال بوده است، گفت: قوانین سقف بودجه بسیار خوب بود همه جا هم گفتم زیرا خودم در تدوین این قانون نقش داشتم. اگر این قانون نمی‌آمد اتفاقات خیلی بدی در فوتبال ما می‌افتاد با وجود به محدود بودن درآمدهای باشگاه‌ها آنها هزینه‌های سرسام‌آوری دارند. وقتی درآمد و هزینه با هم نخواند این سیستم جایی می‌ایستد. قانون سقف بودجه خیلی خوب بود اما متأسفانه نمی‌دانم باید بار دیگر وارد  این مقوله بشویم یا نشویم. کمیته انضباطی رأی تحلیلی خیلی خوبی داد با اینکه اعتقاد داشتم امتیازهایی کم شده از سپاهان باید خیلی بیشتر باشد.

* باشگاهی که به شیر دولت وصل است، ۱۰۰۰ میلیارد هزینه کرده است

مدیرعامل استقلال تأکید کرد:‌ باشگاهی که به شیر دولت وصل است نزدیک هزار میلیارد تومان در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده و این بازار را تحت شعاع قرار داده است این باشگاه به قوانین بی‌احترامی کرد. قطعاً احساس می‌کنم این چهار امتیاز را نباید به سپاهان بازمی‌گرداندند. یک جورهایی با توجه بی‌احترامی سپاهان به قوانین فدراسیون فوتبال باید کمیته استیناف رأی محکم‌تری می‌داد. باز هم ایرادی ندارد زیرا بهانه دست دوستان نیست که بگویند نتایج در زمین رقم نمی‌خورد.

خطیر افزود: شب گذشته در جمع بازیکنان گفتم باید همچنان پرقدرت کارمان را ادامه داده و تمرکزمان را حفظ کنیم. الان به این مسائل خیلی کار نداریم ان‌شاءالله با یک تمرکز بالا به آماده‌سازی نیم‌فصل می‌رویم تا در پایان قهرمانی لیگ را به دست آوریم.

وی در واکنش به این موضوع که استقلال به خاطر رعایت این قوانین در ابتدای فصل نتوانست بازیکنان مدنظرش را جذب کند، گفت: دقیقاً به همین خاطر نتوانستیم. وقتی چنین قانونی می‌گذارید باید به آن احترام بگذارند فرق ما با یک تا دو باشگاه دیگر این بود که آنها قانون را دور زدند و یا به قول خودشان زرنگی کردند به دلیل با آمادگی بیشتری به مسابقات آمدند اما استقلال به قانون احترام گذاشت. با این وجود خدا جای حق نشسته است.

*نکونام هنوز لیست نداده است

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا نکونام لیست نفرات مدنظرش را در اختیار باشگاه قرار داده است، توضیح داد: هنوز نه.

*در حال مذاکره با سیلوا هستیم

خطیر در مورد احتمال بازگشت رفائل سیلوا به استقلال عنوان کرد: در حال مذاکره هستیم. 

*خطیر از استقلال می رود؟

وی در مورد اخبار مطرح شده نسبت به احتمال جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان اظهار داشت: چه کسی این خبر را داده است. شاید به شما خبر داده‌اند زیرا فقط خودتان این حرف را می‌زنید.

*دو شکایت استقلال از پرسپولیس

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه گفته می‌شود دو شکایت این باشگاه از بازیکنان پرسپولیس و تخلف از قوانین سقف بودجه در کمیته انضباطی ثبت شده است، گفت: بله. ما شکایت کرده‌ایم. 

*جلالی سرباز می شود؟

خطیر در مورد احتمال سرباز شدن ابوالفضل جلالی تأکید کرد: هنوز در جریان نیستم جلالی بازیکن ما است.

پایان پیام/





منبع: فارس