در آخرین بازی شب نخست از هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، تیم منچستریونایتد میهمان ناتینگام فارست بود که این بازی با شکست ۲-۱ شیاطین سرخ همراه شد تا بعد ۳۰ سال به این رقیب ببازد. در این مسابقه ابتدا تیم میزبان بود که در دقیقه ۶۴ توسط نیکلا دومنیگس به گل رسید. مارکوس رشفورد، ستاره […]

- منچستریونایتد پس از ۳۰ سال به فارست باخت!

در آخرین بازی شب نخست از هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، تیم منچستریونایتد میهمان ناتینگام فارست بود که این بازی با شکست ۲-۱ شیاطین سرخ همراه شد تا بعد ۳۰ سال به این رقیب ببازد.

در این مسابقه ابتدا تیم میزبان بود که در دقیقه ۶۴ توسط نیکلا دومنیگس به گل رسید. مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی شیاطین سرخ در دقیقه ۷۸ کار را به تساوی کشاند اما این نتیجه تنها ۴ دقیقه پابرجا بود چرا که فارست در دقیقه ۸۲ توسط مورگان گیبس وایت گل دومش را به ثمر رساند.

به این ترتیب شاگردان اریک تن‌هاخ که در آخرین هفته نیم فصل نخست، با کامبکی تماشایی مقابل استون‌ویلا امید بازگشت به روزهای خوب را در دل هواداران‌شان زنده کرده بودند، آنها را دلسرد کردند. آخرین باری که من‌یونایتد دو بازی متوالی‌اش نه تنها در لیگ برتر بلکه در تمامی رقابت‌ها را برد، ۵ آذر بود که پس از غلبه بر لوتون تاون، اورتون را هم از پیش رو برداشت. از آن تاریخ تا به امروز، شاگردان تن‌هاخ ۹ بازی انجام داده‌اند که در آن‌ها ۵ باخت، ۲ تساوی و ۲ برد داشته‌اند.

این بیست‌ویکمین باخت من‌یونایتد در تمام بازی‌هایش در سال ۲۰۲۳ بود. پیش از این تنها سه بار در تاریخ این باشگاه طی یک سال تقویمی، باخت‌های بیشتری در کارنامه آن به ثبت رسیده بود: ۲۸ گل سال ۱۹۳۰، ۲۵ گل سال ۱۹۷۲ و ۲۴ گل سال ۱۹۲۱.

دهمین شکست فصل منچستری‌ها که دقیقاً نیمی از بازی‌های آنها در لیگ برتر فصل جاری است،‌آنها را با ۳۱ امتیاز فعلاً در رده هفتم نگه می‌دارد اما در صورت پیروزی برایتون و نیوکاسل، تیم‌های هشتم و نهم جدول که به ترتیب ۳۰ و ۲۹ امتیازی هستند، شیاطین سرخ در جدول تنزل جایگاه خواهند داشت.

منبع: خبـر ورزشی