شکست یاران لبران جیمز برابر مینه سوتا
شکست یاران لبران جیمز برابر مینه سوتا

در ادامه رقابت‌های دور گروهی بسکتبال ان بی‌ای بامداد امروز، مینه سوتا تیمبرولوز صدرنشین کنفرانس غرب ۱۰۸ – ۱۰۶ لس آنجلس لیکرز را شکست داد و به بیست و چهارمین برد فصل خود دست یافت. در این بازی آنتونی دیویس و لبران جیمز از لیکرز به ترتیب با کسب ۳۳ و ۲۶ امتیاز بازی درخشانی […]

- شکست یاران لبران جیمز برابر مینه سوتا

در ادامه رقابت‌های دور گروهی بسکتبال ان بی‌ای بامداد امروز، مینه سوتا تیمبرولوز صدرنشین کنفرانس غرب ۱۰۸ – ۱۰۶ لس آنجلس لیکرز را شکست داد و به بیست و چهارمین برد فصل خود دست یافت. در این بازی آنتونی دیویس و لبران جیمز از لیکرز به ترتیب با کسب ۳۳ و ۲۶ امتیاز بازی درخشانی از خود در زمین بازی به نمایش گذاشتند، اما نهایتا نتوانستند مانع شکست تیم خود شوند. 

در دیگر بازی امروز فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۵- ۹۲ نتیجه را به شیکاگو بولز واگذار کرد و متحمل دهمین باخت فصل خود شد. در این دیدار دمار دروزان فوروارد شیکاگو با کسب ۲۴ امتیاز ستاره میدان بود.

نتیجه سایر دیدار‌ها به شرح زیر است: 
یوتا جاز ۱۱۷ – ۱۰۹ میامی هیت
دترویت ۱۲۹ – ۱۲۷ تورنتو رپترز 
ایندیانا پیسرز ۱۴۰- ۱۲۶ نیویورک نیکس 
گلدن استیت وری یرز ۱۲۲- ۱۳۲ دالاس ماوریکس 
این رقابت‌ها امشب و فردا فردا با برگزاری هفت دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون سلتیکس، میلواکی و فیلادلفیا از کنفرانس شرق و مینه سوتا تیمبرولوز، اوکلهاما و دنور ازکنفرانس غرب در رده اول تا سوم قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران