به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس خبری گفت: جنگ علیه نوار غزه چند ماه به طول خواهد انجامید. ارتش اسرائیل عملیات نظامی خود را در جنوب و مرکز نوار غزه، زیر زمین و روی آن گسترش می‌دهد. نتانیاهو همچنین مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس خبری گفت: جنگ علیه نوار غزه چند ماه به طول خواهد انجامید. ارتش اسرائیل عملیات نظامی خود را در جنوب و مرکز نوار غزه، زیر زمین و روی آن گسترش می‌دهد.

نتانیاهو همچنین مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی رهبران حماس را از میان خواهد برداشت! وی در عین حال اذعان کرد: ارتش اسرائیل تاوان زیادی پرداخت کرده است.

نتانیاهو در خصوص مرحله بعد از جنگ در نوار غزه ادعا کرد: اول باید حماس از بین برود و ارتش اسرائیل حماس را خلع سلاح خواهد کرد. ما تحت فشارهای بین المللی هستیم اما باید اهداف خود را محقق کنیم.

وی همچنین با تهدید کردن حزب الله لبنان و ایران گفت: ما همیشه و همه جا علیه ایران اقدام می‌کنیم!

این در حالی است که رسانه‌های عبری زبان پیشتر اذعان کرده بودند: با گذشت ۸۵ روز از جنگی که اسرائیل علیه غزه به راه انداخته است، ارتش به دلیل ناتوانی رهبران سیاسی (کابینه نتانیاهو) در تعیین اهداف تداوم نبرد، خشمگین و آشفته است.

در همین راستا هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در تل‌آویو شنبه شب طی تظاهراتی خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و توافق برای آزادسازی فوری اسرای صهیونیست در غزه شدند.

بر پایه این گزارش، هزاران نفر از شهرک‌نشینان شنبه شب با برپایی تظاهرات در تل آویو، خواستار اقدام فوری برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه شدند.

پیش از این، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در یک نظرسنجی اعلام کرد که ۷۲ درصد از «اسرائیلی‌ها» خواستار استعفای نتانیاهو هستند.

منبع: مـهر