به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، الکساندر میتروویچ ستاره الهلال عربستان رقیب سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا با به ثمر رساندن ۳۰ گل به همراه تیم ملی صربستان «آقای گل تیم‌های ملی دنیا در سال ۲۰۲۳» شد. میتروویچ بعد از سال‌ها درخشش در لیگ برتر انگلیس به همراه فولام تابستان گذشته با مبلغ ۳۰ […]

- ستاره رقیب سپاهان در آسیا آقای گل ملی دنیا شد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، الکساندر میتروویچ ستاره الهلال عربستان رقیب سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا با به ثمر رساندن ۳۰ گل به همراه تیم ملی صربستان «آقای گل تیم‌های ملی دنیا در سال ۲۰۲۳» شد.

میتروویچ بعد از سال‌ها درخشش در لیگ برتر انگلیس به همراه فولام تابستان گذشته با مبلغ ۳۰ میلیون یورو از راهی لیگ عربستان شد و به الهلال پیوست تا به سومین انتقال گران قیمت تاریخ این لیگ تبدیل شود.

سپاهان هفته گذشته در قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ رقیب الهلال شد. تیم سعودی با ۴ قهرمانی پرافتخاترین تیم آسیا به شمار می‌آید. همچنین این تیم با ارزش ۲۲۲ میلیون یورو گران‌ترین تیم تاریخ آسیاست.

در رده بندی بهترین گلزنان سال ۲۰۲۳ بعد از ستاره الهلال، کریستیانو رونالدو قرار دارد که با ۲۸ گل به همراه تیم ملی پرتغال دوم شد. امباپه با تیم ملی فرانسه و هری کین با تیم ملی انگلیس هم ۲۸ گل به ثمر رساندند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا