امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از ۲۷ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ دعوت کرد که نام احمد نوراللهی هافبک تیم الوحده امارات و امین حزباوی مدافع تیم السد قطر در آن دیده نمی شود. نوراللهی که در اردوی گذشته تیم ملی با کادر […]

- قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ ستاره لژیونر/ چرخش احتمالی پدیده فوتبال ایران به سوی تیم ملی قطر!

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از ۲۷ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ دعوت کرد که نام احمد نوراللهی هافبک تیم الوحده امارات و امین حزباوی مدافع تیم السد قطر در آن دیده نمی شود.

نوراللهی که در اردوی گذشته تیم ملی با کادر فنی تیم ملی دچار اختلاف شده بود حالا نمی تواند در جام ملت های آسیا برای ایران به میدان برود. او در هفته های گذشته عملکرد بسیار خوبی در تیم الوحده امارات داشته و با ۵ پاس گل بهترین آمار را در بین هم تیمی های خود دارد.

محمدامین حزباوی که در اردوی های گذشته به تیم ملی دعوت شده این بار قلعه نویی روی نام این بازیکن خط قرمز کشید تا این مدافع جوان همچنان در حسرت یک بازی ملی رسمی برای تیم بزرگسالان ایران باشد.

پیش از این فدراسیون فوتبال قطر تلاش هایی را برای متقاعد کردن این بازیکن برای پوشیدن عنابی رنگ تیم ملی قطر کرده بود که حالا با عدم دعوت او از سوی قلعه نویی ممکن است این بازیکن برای سرنوشت خود تصمیم دیگری بگیرد.

حزباوی در این فصل هم عملکرد خوبی در السد داشته و با ۲۰ بار قطع توپ بازیکنان حریف، در رده دوم بهترین بازیکنان این تیم از این حیث قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: فوری| لیست جدید تیم ملی رسماً مشخص شد؛ سردار آزمون خط خورد؟/ نام مهدی قایدی در فهرست ۲۷ نفره

منبع: خبـر ورزشی