جراحی مدافع بارسا و دوری ۲ ماهه از میادین
جراحی مدافع بارسا و دوری ۲ ماهه از میادین

به گزارش زیرنویس، مارکوس آلونسو پس از امضای قرارداد در تابستان ۲۰۲۲، یک چهره ثابت در ترکیب اصلی بارسلونا در فصل گذشته بود چرا که ژاوی باتوجه به مشخصات ویژه این بازیکن به عنوان یک مدافع میانی چپ پا، او را مفید می‌دید اما در این مدت مسیر آلونسو کاملاً برعکس بوده و او با […]

به گزارش زیرنویس، مارکوس آلونسو پس از امضای قرارداد در تابستان ۲۰۲۲، یک چهره ثابت در ترکیب اصلی بارسلونا در فصل گذشته بود چرا که ژاوی باتوجه به مشخصات ویژه این بازیکن به عنوان یک مدافع میانی چپ پا، او را مفید می‌دید اما در این مدت مسیر آلونسو کاملاً برعکس بوده و او با افت شدید رو به رو شده است. 

در واقع این بازیکن کمتر از ۳۰۰ دقیقه برای کاتالان‌ها بازی کرده و در ۷ بازی حضوری ناچیز داشته است. باتوجه به بازیکنان جایگزین، حالا آسیب‌دیدگی در ناحیه کمر هم به مشکلات او اضافه شد و این بازیکن در ۵ بازی اخیر از میادین دور بود.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، باشگاه به عمل جراحی احتمالی این بازیکن ۳۳ ساله رسیدگی کرده و آنها می‌توانند امروز خبری رسمی در مورد جزئیات زمان و مکان این عمل ارائه دهند. پس از عمل جراحی آلونسو احتمالاً تا ۲ ماه آینده بازی‌ها را از دست خواهد داد و تا مارس که معمولاً پایان فصل تجاری است، از میادین دور خواهد بود.

پایان پیام/





منبع: فارس