آتش گرفتن ۶ خودروی خارجی در یک تعمیرگاه در تهران /جزئیات
آتش گرفتن ۶ خودروی خارجی در یک تعمیرگاه در تهران /جزئیات

به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۱:۰۵ پیش از ظهر امروز، خبر آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه خودرو به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه واقع در […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۱:۰۵ پیش از ظهر امروز، خبر آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه خودرو به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه واقع در ۳۰ متری جی، خیابان فتح آبادی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت:‌ محل حادثه یک گاراژ به مساحت حدود ۲۰۰۰ مترمربع بود که داخل آن تعداد زیادی غرفه با مواد و مصالح نا ایمن و در متراژهای مختلف ساخته شده بود. یکی از این غرفه‌ها که حدود ۱۰۰ مترمربع مساحت داشت، یک تعمیرگاه خودرو بود که آتش‌سوزی در آن رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شش خودرو شامل پنج دستگاه سواری اوپل و یک دستگاه سواری دوو سی‌یلو در این محل قرار داشت، گفت: چهار دستگاه خودرو به طور کامل آتش‌ گرفته بود و آتش به دو دستگاه دیگر نیز سرایت کرده بود. همچنین شعله‌های آتش در حال گسترش به غرفه‌ها و بخش‌های دیگر این گاراژ بود.

ملکی ادامه داد: در این شرایط آتش‌نشانان از چند جهت اقدامات خود برای اطفاء حریق را آغاز کرده و خیلی زود شعله‌های آتش را تحت کنترل قرار دادند. دقایقی بعد نیز موفق به اطفاء کامل حریق شدند.

سوختن ۶ خودروی خارجی در آتش یک تعمیرگاه در تهران

وی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، اظهارکرد: اما خسارات مالی ناشی از این حریق بالا بود. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در حال بررسی است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش‌نشانان پس از انجام عملیات ایمن‌سازی و لکه گیری در ساعت ۱۲:۱۰ به ماموریت خود خاتمه داده و با تحویل محل به مالکان و غرفه‌داران به ایستگاه بازگشتند.