به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، نتوانست با رکورد تاریخی عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی الاتحاد برابری کند. رونالدو با وجود گلزنی در جریان پیروزی ۴-۱ مقابل التعاون، نتوانست به تعداد گل‌های حمدالله، مهاجم سابق النصر، دست یابد. حمدالله بازیکنی است که بیشترین گل را در طول یک سال، در […]

- رکوردی که رونالدو نشکست!

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، نتوانست با رکورد تاریخی عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی الاتحاد برابری کند.

رونالدو با وجود گلزنی در جریان پیروزی ۴-۱ مقابل التعاون، نتوانست به تعداد گل‌های حمدالله، مهاجم سابق النصر، دست یابد. حمدالله بازیکنی است که بیشترین گل را در طول یک سال، در تاریخ لیگ حرفه‌ای عربستان به ثمر رساند.

حمدالله مراکشی در سال ۲۰۱۹ طی ۲۵ بازی ۳۵ گل به ثمر رساند، در حالی که کریستیانو در سال ۲۰۲۳ در ۳۵ بازی، ۳۴ گل به ثمر رساند.

عمر السومه، ستاره سوری الاهلی، با به ثمر رساندن ۳۳ گل در سال ۲۰۱۶، طی ۲۸ بازی در جایگاه سوم این فهرست قرار دارد.

رونالدو با هری کین و کیلیان امباپه برای کسب عنوان برترین گلزن سال رقابت داشت که ۵۴ گل به ثمر رساند و با دو گل بیشتر از مهاجم بایرن مونیخ و مهاجم پاری سن ژرمن به این عنوان دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا