آنها به ما و پرسپولیس صدمه زدند!
آنها به ما و پرسپولیس صدمه زدند!

ورزش‌سه نوشت: یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان حضور یافت و در ابتدای صحبتهایش گفت: خیلی خوشحالیم در این شهر هستیم و از هواداران پرپسولیس که از ما استقبال کردند خیلی متشکریم.  بازی با مس رفسنجان؟ آخرین بازی نیم فصل است و شرایط ما و حریف در جدول […]

- آنها به ما و پرسپولیس صدمه زدند!

ورزش‌سه نوشت: یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان حضور یافت و در ابتدای صحبتهایش گفت: خیلی خوشحالیم در این شهر هستیم و از هواداران پرپسولیس که از ما استقبال کردند خیلی متشکریم.

 بازی با مس رفسنجان؟

آخرین بازی نیم فصل است و شرایط ما و حریف در جدول باعث می‌شود شاهد یک بازی خوب باشیم. مس رفسنجان اخیرا نتایج خوبی نگرفته اما باتوجه به اینکه دوست دارند شرایطشان را در جدول بهتر کنند، برای برد وارد زمین خواهند شد. در این چند بازی به نظرم استحقاق شکست را نداشتند. تیم خوب و مربیان خوبی دارند و می‌توانند اینجا روزهای خوبی را برای مس رفسنجان به وجود بیاورند.

 هدف در این بازی؟

بچه‌های ما انگیزه زیادی دارند و فردا شاهد بازی خوبی خواهیم بود. هدف اصلی ما هم باتوجه به وضعیت جدول، این است که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و خودمان را در بالای جدول نگه داریم.

مصدومان و محرومان؟

محروم که نداریم اما وحید امیری، یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و میلاد سرلک مصدومان ما هستند.

انتشار لیست تیم ملی؟

بازیکنان ما انقدر حرفه‌ای هستند که به این مسائل توجه نکنند. در هر صورت زمان اعلام لیست غافلگیرکننده بود اما شاید ۹۰ درصد بازیکنان مشخص بودند. ما به انتخاب کادرفنی تیم ملی احترام می‌گذاریم و برایشان آرزوی موفقیت داریم.

انتظار از تیم ملی در جام ملت‌ها؟

باتوجه به اینکه اکثرشان باتجربه هستند و قرعه خوبی هم داریم، فکر کنم با یک آمادگی خوب این تیم می‌تواند تا فینال برود. بازیکنان ما باتجربه و دنیادیده هستند و مربیان خوبی هم دارند و انشالله شاهد نتایج خوب خواهیم بود.

جدایی عمری و سرلک؟

میلاد سرلک که فکر کنم مشکلی نداشته باشد و در تیم خواهد ماند. تصمیم خوبی از سوی نظام وظیفه گرفته شد و فکر کنم ۳۵-۴۰ بازیکن این مشکل را داشتند و تا آخر فصل می‌توانند در تیم باشند. محمد عمری هم فکر نکنم تصمیمی غیر از ماندن در پرسپولیس بگیرد، شاید بتواند خودش را سرباز کند اما قطعا چیزی که مهم است این است که در تیم بماند تا ببینیم سال بعد چه خواهد شد.

بازگشت امتیازات پرسپولیس و سپاهان؟

صحبت زیاد شد. اتفاقات عجیبی در بحث واضع قوانین رخ داد. من خودم راجع به این مسائل صحبت کردم و گفتم که مشکلات زیادی برای تیمها ایجاد خواهد شد. شاید این قوانین زیاد کارشناسانه نبود و وقتی می‌خواهیم این چنین تغییرات عمده در نقل و انتقالات ایجاد کنیم، باید از همه کارشناسان و سرپرستان و سرمربیان و بازیکنان و اصحاب رسانه سوال پرسیده شود. متاسفانه خیلی عجولانه و غیرکارشناسانه این کار را کردند و قطعا صدمات زیادی به باشگاه و خود ما وارد شد. ما نتوانستیم از مرحله گروهی که سخت هم بود صعود کنیم. شاید تجربه خوبی بود که افراد آگاه و کارشناس تصمیم بگیرند و اینطور نباشد که دو سه نفر قانون وضع کنند و آخرش هم به این فضاحت برسد. این برای فوتبال ما جای تاسف دارد.

منبع: اطلاعات انلاین