به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از تساوی دو تیم آلومینیوم اراک و ملوان، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. هردو تیم به دنبال این بودند که فوتبال بازی کنند. تارتار تیم خیلی خوبی جمع کرده است. ما در خلق موقعیت ها بهتر عمل کردیم. در نیمه […]

- حسینی:انگار راضی هستیم دو تیم با نتیجه یک-یک بازی را تمام کنند! / تارتار تیم خیلی خوبی جمع کرده است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از تساوی دو تیم آلومینیوم اراک و ملوان، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. هردو تیم به دنبال این بودند که فوتبال بازی کنند. تارتار تیم خیلی خوبی جمع کرده است. ما در خلق موقعیت ها بهتر عمل کردیم. در نیمه اول با ضربه‌ای که نقی زاده زد، در ریباند دروازه‌بانشان می توانستیم گل بزنیم. در نیمه دوم هم با شوت‌های از راه دور موقعیت به دست آوردیم. یک توپ هم به تیرک حریف زدیم. هر دو تیم هم خیلی انرژی گذاشتند، هم به دنبال این بودند که با فوتبال بازی کردن به نتیجه برسند.

وی افزود: اما بحث این است که ما با برخی تصمیم گیری‌ها، هیجان و لذت را از فوتبال می‌گیریم. وقتی تیمی مقابل حریفی که واقعا خوب است، هنگام نتیجه یک-یک، در وقت اضافه یک گل سالم می‌زند، ببینید چه شور و حالی به آن تیمی که گل زده و تماشاگرانش، دست می‌دهد اما این حق را از یک تیم می‌گیریم. هم صحنه خطایی که منجر به گل شد را دیدیم. خطا کاملا درست بود. هم گلی بود که هیچ اتفاقی نیفتاد و گل بوده، با یک اشتباه هم حق تیم ما گرفته می‌شود و هم جذابیت را از فوتبال می‌گیریم.

حسینی تصریح کرد: انگار راضی هستیم دو تیم با نتیجه یک-یک بازی را تمام کنند! امیدوارم این اتفاقات دیگر برای تیم ما نیفتد. تیم ما خیلی از این مساله ضربه خورده است. همیشه سعی کرده‌ایم به جامعه داوری احترانم بگذاریم. این بازی می‌توانست با برد ما تمام شود. نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتند.

سرمربی آلومینیوم درپاسخ به این سوال که کمیته داوران نتوانست VAR را به فوتبال کشور بیاورد و افشاریان در تعطیلات نیم فصل باید چه کاری را برای بهتر شدن شرایط داوران انجام بدهد، گفت: من نمی‌توانم در مورد مدیریت کسی صحبت کنم. درمورد تیم خودمان می‌توانم صحبت کنم که اتفاقات خوبی برایش نیفتاد. به اذعان شخص رئیس کمیته داوران که برای آلومینیوم در نیم فصل اول اتفاقات خوبی نیفتاد.

وی افزود: واقعا خیلی ناراحتم. می‌توانستیم نیم فصل اول را خیلی بهتر و با امتیازات بیشتر تمام کنیم. دروقت اضافه، در یک بازی پایاپای، تاکتیکی و سخت می‌توانید یک گل بزنید و برد شیرین به دست بیاورید اما یک اشتباه شور و هیجان فوتبال را می‌کشد. امیداوم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

پایان پیام/

منبع: ایسـنا