به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار داشت: آخرین بازی نیم فصل را پیش رو داریم و با توجه به وضعیتی که در جدول برای هر دو تیم وجود دارد. فکر می‌کنم این وضعیت باعث شود فردا بازی خیلی خوبی انجام شود. از طرف […]

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار داشت: آخرین بازی نیم فصل را پیش رو داریم و با توجه به وضعیتی که در جدول برای هر دو تیم وجود دارد. فکر می‌کنم این وضعیت باعث شود فردا بازی خیلی خوبی انجام شود. از طرف هر دو تیم باشیم. مس رفسنجان نتایج خیلی خوبی در این چند بازی اخیر کسب نکرده، ولی دوست دارد شرایطش را در جدول درست کند. همچنین بازی‌هایی که از این تیم در هفته‌های اخیر دیده‌ام، نشان داده که در چند دیدار استحقاق شکست را نداشته است.

سرمربی پرسپولیس به عملکرد ضعیف ساکت الهامی در نیم فصل اول به عنوان سرمربی مس نیز اشاره کرد و گفت: فکر می‌کنم ساکت الهامی می‌تواند در اینجا روزهای خوبی را رقم بزند. آنها تیم خوبی دارند. البته هدف اصلی ما قطعاً این است که سه امتیاز را کسب کنیم و خودمان را بالای جدول نگه داریم.

گل‌محمدی درباره اعلام لیست تیم ملی فوتبال ایران قبل از پایان دیدارهای هفته پانزدهم تاکید کرد: بازیکنان ما حرفه‌ای هستند که خیلی به این موضوع توجه نکنند. به هر حال زمانی که لیست اعلام شد، یک مقدار غافلگیرانه بود، ولی شاید ۹۰ درصد نفرات مشخص بودند که چه کسانی هستند. به انتخاب‌هایشان احترام می‌گذاریم و برایشان آرزوی موفقیت داریم.

وی پیش بینی خود از روند نتایج تیم ملی ایران را با حضور در فینال جام ملت‌های آسیا انجام داد. او در این باره گفت: به نظرم بازیکنان تیم ملی خوب و باتجربه هستند. قرعه خوبی هم داریم. فکر می‌کنم تیم ملی می‌تواند تا فینال پیش برود. فکر می‌کنم شاهد نتایج خوبی از طرف بازیکنان باشیم.

گل‌محمدی درباره تداوم حضور بازیکنان سرباز در تیم‌هایشان تا پایان فصل جاری و آخرین وضعیت میلاد سرلک و محمدی عمری گفت: سرلک که فکر می‌کنم مشکلی نداشته باشد و تصمیم خوبی در این باره گرفته شد. عمری هم فکر نمی‌کنم تصمیمی غیر از ماندن در پرسپولیس بگیرد. او شاید بتواند خودش را سرباز کند، اما باید در تیم بماند.

سرمربی سرخپوشان در خصوص بازگرداندن امتیازات پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: از همان اول قابل پیش‌بینی بود که اینگونه می‌شود. من راجع به این مسائل صحبت کردم و گفتم مشکلاتی که ایجاد خواهد شد. وضع این قوانین خیلی کارشناسانه نبود. متأسفانه خیلی عجولانه این کار را انجام دادند و غیرکارشناسانه بوده است. قطعاً صدمات زیادی به باشگاه‌ها از جمله تیم ما وارد شد و متأسفانه نتوانستیم از گروه خود در آسیا صعود کنیم. هر چند که گروه خیلی سختی هم بود، ولی این اتفاقات به ضرر باشگاه‌ها شد، تا اینکه به نفع آنها باشد.

منبع: مـهر