به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و ملوان امروز یکشنبه ۱۰ دی از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک با قضاوت کوپال ناظمی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. میلاد فخرالدینی برای آلومینیوم و رضا جعفری برای ملوان در این […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و ملوان امروز یکشنبه ۱۰ دی از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک با قضاوت کوپال ناظمی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. میلاد فخرالدینی برای آلومینیوم و رضا جعفری برای ملوان در این بازی گلزنی کردند.

ترکیب آلومینیوم

احمد گوهری، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، میلاد فخرالدینی، یونس اکبرپور، امیر نوری (۴۴- رضا جبیره)، علیرضا نقی‌زاده (۷۷- ابوالفضل قنبری)، عارف حاجی‌عیدی، محمدمهدی لطفی و مهدی لیموچی (۹۰- شروین بزرگ)

تساوی آلومینیوم و ملوان در نیمه اول

ترکیب ملوان

افشار صداقت، ابوذر صفرزاده (۷۲- میلاد باقری)، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، پویا پورعلی، حسین صادقی (۸۳- محمدرضا بردبار)، مهران احمدی (۶۱- مهدی موقری)، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی (۷۲- سهیل فداکار)

صعود یک پله ای ملوان با تساوی برابر آلومینیوم

تساوی آلومینیوم و ملوان در نیمه اول

لیست بازیکنان دو تیم آلومینیوم و ملوان

شروع خوب ملوان

بازیکنان ملوان در ابتدا بازی را خیلی خوب آغاز کردند و در همان دقیقه اول، حمله را به سمت دروازه آلومینیوم تدارک دیدند که شوت خطرناک سلیمانی با واکنش گوهری راهی کرنر شد. پس از این موقعیت بازیکنان ملوان باز هم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند که با دفع مدافعان آلومینیوم همراه شد.

موقعیت سوزی نقی زاده مقابل دروازه ملوان

در دقیقه ۲۱ بازی، بازیکنان آلومینیوم موقعیتی را از سمت راست آغاز کردند و اکبرپور در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که با واکنش مهیار صداقت همراه شد و در ریباند علیرضا نتوانست دروازه را باز کند و توپ او از بالای دروازه راهی اوت شد.

گلزنی فخرالدینی از روی نقطه پنالتی

محمدمهدی لطفی با نفوذ خود به محوطه جریمه ملوان توپ را به میلاد فخرالدینی رساند و مدافع ملوان این بازیکن را در دقیقه ۲۵ نقش بر زمین کرد و داور پنالتی گرفت. فخرالدینی پشت توپ ایستاد و توانست به زیبایی گل اول آلومینیوم را به ثمر برساند.

در دقیقه ۳۵ بازیکنان ملوان به سمت دروازه آلومینیوم نزدیک شدند، ارسال خطرناک پدرام قاضی‌پور یه داخل محوطه جریمه با ضربه سر مدافعان آلومینیوم باعث کرنر شد و کرنر ارسالی توسط گوهری مهار شد.

اشتباه مدافعان آلومینیوم و گل تساوی ملوان

در دقیقه ۳۹ و روی اشتباه مدافعان آلومینیوم توپ به رضا جعفری رسید و او با نفوذ به قلب دفاع در مصافی تک به تک با گوهری گل تساوی را برای ملوان به ثمر رساند تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.

دبل سیو صداقت مانع از گلزنی آلومینیوم

برخلاف نیمه اول، بازیکنان آلومینیوم نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۴۷ عارف حاجی عیدی که در بازی با سپاهان هم خوش درخشیده بود، صاحب توپ شد و با شوتی سرکش دروازه ملوان را تهدید که افشار صداقت با یک واکنش زیبا توپ را مهار کرد و در ادامه توپ به مدافع ملوان رسید اما این بازیکن نتوانست آن را به خوبی مهار کند و توپ را لو داد پس از آن بازیکن آلومینیوم بار دیگر اقدام به شوت زنی کرد که باز هم صداقت با واکنش زیبای خود مانع از به ثمر رسیدن گل دوم آلومینیوم شد.

بازیکنان آلومینیوم نیمه دوم بسیار بهتر از ملوان بودند و در دقیقه ۶۲ یونس اکبرپور صاحب توپ شد و اقدام به شوت زنی کرد که مدافع ملوان مانع از ورود توپ به دروازه شد و کرنر برای آلومینیوم شکل گرفت.

تیرک به کمک ملوان آمد

بازیکنان آلومینیوم طی یک حرکت تیمی توپ را به محوطه جریمه ملوان رساندند و ضربه رضا جبیره در دقیقه ۸۳ با برخورد به تیرک دروازه ملوان به بیرون رفت.

با کسب این تساوی ملوان ۲۴ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن به رده پنجم جدول رسید و آلومینیوم اراک هم با ۲۲ امتیاز در مکان هشتم جدول باقی ماند.

منبع: مـهر