مصدومان پرتعداد پرسپولیس در پایان نیم فصل
مصدومان پرتعداد پرسپولیس در پایان نیم فصل

ویترین مصدومیت پرسپولیس در دور رفت رقابت های فصل جاری لیگ برتر مقابل مس رفسنجان تکمیل تر از همیشه شد.

به گزارش زیرنویس،تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب سه گانه قهرمانی فصل گذشته فوتبال باشگاهی ایران نه تنها با مشکلات متعدد مدیریتی روبرو شد بلکه لیست بازیکنان این تیم با کمترین تغییر نسبت به گذشته با ورود محمدحسین کنعانی زادگان، شهاب زاهدی، یاسین سلمانی، مسعود ریگی و در نهایت نبیل باهویی تکمیل شد.

این در حالی است که بازیکنانی همچون مهدی عبدی، احمد گوهری، عیسی آل کثیر و… از پرسپولیس رفتند تا یحیی گل محمدی امید به شرایط مطلوب بازیکنان فصل جاری داشته باشد.

با این حال مصدومیت متوالی بازیکنانی همچون امید عالیشاه، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، سعید صادقی و سپس آسیب دیدگی جدی مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی، وحید امیری، علیرضا عنایت زاده، علیرضا خدادادی کار را به جایی رساند که این تیم در بعضی از پست‌ها چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان آسیب دیده نداشته باشد. به طور مثال نداشتن جانشین برای علیرضا بیرانوند باعث شد او در دیدارهایی همچون النر عربستان، استقلال تاجیکستان و حتی بازی با صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان، گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین با احساس درد در چارچوب دروازه سرخ‌ها ایستادگی کند.

مصدومان پرتعداد پرسپولیس در پایان نیم فصل

همین امر تغییرات متوالی در ترکیب سرخپوشان ایجاد کرد تا حالا آنها برای آخرین دیدار دور رفت خود به دلیل نداشتن بازیکنانی همچون میلاد سرلک، نبیل باهویی و بازیکنانی با مصدومیت طولانی مدت همچون پورعلی گنجی، سلمانی و امیری مقابل مس رفسنجان صف آرایی کنند.

باید دید مشکل جدی پرسپولیس از لحاظ آمادگی جسمانی بازیکنانش در نیم فصل دوم نیز ادامه خواهد داشت یا بدنسازی سرخ‌ها در زمستان سال جاری شرایطی متفاوت برای آنها ایجاد خواهد کرد.

منبع: مـهر