دیدار تیم‌های فوتبال شمس آذر و سپاهان ساعت ۱۵:۳۰ امروز در حالی برگزار می‌شود که سایه حکم کمیته استیناف در خصوص تخلف باشگاه سپاهان همچنان روی این تیم سایه افکنده است. کمیته استیناف با وجود بازگرداندن چهار امتیاز سپاهان خواستار اصلاح قراردادهای پیام نیازمند، رضا اسدی، عیسی آل کثیر، هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه […]

- پیگیری‌های باشگاه سپاهان برای ۶ بازیکن محروم

دیدار تیم‌های فوتبال شمس آذر و سپاهان ساعت ۱۵:۳۰ امروز در حالی برگزار می‌شود که سایه حکم کمیته استیناف در خصوص تخلف باشگاه سپاهان همچنان روی این تیم سایه افکنده است.

کمیته استیناف با وجود بازگرداندن چهار امتیاز سپاهان خواستار اصلاح قراردادهای پیام نیازمند، رضا اسدی، عیسی آل کثیر، هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی شد که طبق حکم اولیه کمیته انضباطی حضورشان در ادامه رقابت‌های فصل جاری منوط به تغییر مبلغ قراردادهایشان بود.

باشگاه سپاهان نیز در دیدار با گل گهر و آلومینیوم نتوانست از این مهره‌ها استفاده کند که دو شکست متوالی برای زردپوشان به همراه داشت.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان که حساب ویژه ای روی نفرات اصلی خود باز کرده بود از باشگاه خواست تا تمام تلاش خود را برای حل و فصل این مشکل برای دیدار امروز با شمس آذر انجام دهد.

پیگیری‌های منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان صبح امروز نیز برای حل مشکل مربوط به استفاده از ۶ بازیکن محروم این تیم ادامه داشته است که فعلا وعده‌هایی بابت حل این مشکل و حضور پیام نیازمند در چارچوب دروازه این تیم به همراه داشته است.

قرار است صبح امروز در خصوص بندهای جدید مندرج در قرارداد نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی و کاوه رضایی از سوی سازمان لیگ تصمیم گیری شود تا در صورت تأیید، انها مجوز حضور در بازی امروز صادر شود.

بیشتر بخوانید: مقصد احتمالی عیسی آل‌کثیر مشخص شد/ تور رقیب پرسپولیس برای ستاره سپاهان

منبع: خبـر ورزشی