به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که یک پایگاه وابسته به اشغالگران آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است. گروهای مقاومت با صدور این بیانیه تاکید کردند که حمله‌ای که به پایگاه اشغالگران آمریکایی انجام شد، در نتیجه ادامه روند مقاومت و […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که یک پایگاه وابسته به اشغالگران آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است.

گروهای مقاومت با صدور این بیانیه تاکید کردند که حمله‌ای که به پایگاه اشغالگران آمریکایی انجام شد، در نتیجه ادامه روند مقاومت و واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی ضد اهالی غزه صورت گرفته و نیروهای مقاومت همچنان به عملیات خود برای انهدام پایگاه‌های آمریکایی ادامه می‌دهند.

نیروهای مقاومت اسلامی عراق پیش از این نیز هم این پایگاه را هدف حملات هوایی خود قرار داده بودند.

دیروز همچنین گروه‌های مقاومت عراقی دو پایگاه آمریکایی در میدان نفتی العمر و کونیکو را موشک باران کردند. این حمله ساعتی پس از حمله نیروهای مقاومت عراق به پایگاه نظامی «حریر» واقع در اربیل از طریق هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.

مقاومت اسلامی عراق بارها از حمله به اهداف آمریکایی و موجودیت نظامی این کشور در عراق خبر داده و این حملات را در نتیجه حمایت واشنگتن از اشغالگران صهیونیست و نقش اساسی آن در استمرار تجاوز صهیونیست‌ها ضد نوار غزه اعلام کرده است.

تاکنون تعداد زیادی از پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق از جمله پایگاه عین الاسد، التنف، حریر، کونیکو، میدان نفتی العمر و خراب الجیر و … هدف حملات نیروهای مقاومت عراق قرار گرفته است.

منبع: مـهر