بر اثر وقوع زلزله ۷.۴ ریشتری، شهر‌های اوزاکا و کیوتو به شدت لرزیدند. در پی زلزله امروز ژاپن، امواج سونامی با ارتفاع ۵ متر به مناطقی در سواحل غربی و سواحل استان‌های ایشیکاوا، نیگاتا و تویاما ژاپن رسید. به گفته دولت ژاپن تسونامی تا این لحظه خللی در نیروگاه‌های اتمی این کشور ایجاد نکرده است. […]

بر اثر وقوع زلزله ۷.۴ ریشتری، شهر‌های اوزاکا و کیوتو به شدت لرزیدند. در پی زلزله امروز ژاپن، امواج سونامی با ارتفاع ۵ متر به مناطقی در سواحل غربی و سواحل استان‌های ایشیکاوا، نیگاتا و تویاما ژاپن رسید. به گفته دولت ژاپن تسونامی تا این لحظه خللی در نیروگاه‌های اتمی این کشور ایجاد نکرده است. لحظات زلزله سهگمین ژاپن و سونامی و همچنین خرابی‌های حاصل از آن را، از چندین زاویه و شهر مختلف می‌بینید.

زلزله  وحشتناک ۷.۴ ریشتری امروز ژاپن

زلزله  وحشتناک ۷.۴ ریشتری امروز ژاپنتابناک باتو ــ بر اثر وقوع زلزله ۷.۴ ریشتری، شهر‌های اوزاکا و کیوتو به شدت لرزیدند. در پی زلزله امروز ژاپن، امواج سونامی با ارتفاع ۵ متر به مناطقی در سواحل غربی و سواحل استان‌های ایشیکاوا، نیگاتا و تویاما ژاپن رسید. به گفته دولت ژاپن تسونامی تا این لحظه خللی در نیروگاه‌های اتمی این کشور ایجاد نکرده است. لحظاتی از زلزله سهگمین ژاپن را می‌بینید.

+