به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از خبرگزاری تاس، مرگ ملیسا هاسکینز، قهرمان دوچرخه‌سوار جهان و دستگیری همسرش روهان دنیس، موجی از بهت و حیرت را در محافل ورزشی استرالیا و دنیای دوچرخه‌سواری ایجاد کرده است. گفته می‌شود دنیس با ماشین به همسرش برخورد کرده و هاسکینز ۳۲ساله در بیمارستان درگذشته […]

- دستگیری دوچرخه‌سوار المپیکی به اتهام قتل همسرش

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از خبرگزاری تاس، مرگ ملیسا هاسکینز، قهرمان دوچرخه‌سوار جهان و دستگیری همسرش روهان دنیس، موجی از بهت و حیرت را در محافل ورزشی استرالیا و دنیای دوچرخه‌سواری ایجاد کرده است. گفته می‌شود دنیس با ماشین به همسرش برخورد کرده و هاسکینز ۳۲ساله در بیمارستان درگذشته است. این زوج یک پسر دارند که سال ۲۰۱۸ به دنیا آمد.

دنیس ۳۳ساله خود نیز قهرمان دوچرخه‌سواری بوده و به چندین تخلف رانندگی خطرناک متهم شده است.

با توجه به اینکه این موضوع در حال حاضر در دادگاه مطرح شده، پلیس از ارائه جزئیات خودداری و در بیانیه اولیه‌اش اعلام کرده است خانم هاسکینز بر اثر برخورد با یک خودرو دچار آسیب جدی شده و برای درمان به بیمارستان رویال آدلاید فرستاده شد، ولی متأسفانه در بیمارستان فوت کرد.

خانم هاسکینز علاوه بر عنوان‌های المپیکی‌اش در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵ در مسابقات تیمی زنان مدال طلا گرفت. او سال ۲۰۱۷ بازنشسته شد. همسرش دنیس نیز دو بار قهرمان جهان شده و در تور دو فرانس ۲۰۱۵ نیز شرکت کرده است. او هم سال ۲۰۲۳ بازنشسته شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا