به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، حسن شیرقوی پیشکسوت و قهرمان پیشین دو و میدانی آسیا در گفتگو با ما از شرایط عجیب و غریب این روز‌های دو و میدانی گفت، او صحبت هایش را اینطور آغاز کرد:۲ سال عضو تیم ملی، سرپرست تیم ملی، سرپرست کمیته ماراتن و نیمه مارتن بودم و مدتی […]

- گروه خطرناکی فدراسیون را مدیریت می‌کنند/ باید دو و میدانی جراحی شود

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، حسن شیرقوی پیشکسوت و قهرمان پیشین دو و میدانی آسیا در گفتگو با ما از شرایط عجیب و غریب این روز‌های دو و میدانی گفت، او صحبت هایش را اینطور آغاز کرد:۲ سال عضو تیم ملی، سرپرست تیم ملی، سرپرست کمیته ماراتن و نیمه مارتن بودم و مدتی هم به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت می‌کردم، هدف من از این صحبت‌ها درد و دلی خطاب به وزیر ورزش و خانواده دو و میدانی است، ۴ سال مانده به المپیک باید به فکر کسب سهمیه بود، اما فدراسیون دو و میدانی خواب و در هرج و مرج بود.

او افزود: یک گروه خطرناک که  سردسته شان افشین داوری است این افراد را در کنار هم جمع کرده است، این گروه خطرناک فدراسیون را مدیریت می‌کنند و امیدوارم هرچه سریعتر وزارت ورزش و بازرسان به این مسئله ورود کنند تا ببینند چه کسی عهده دار تصمیم گیری برای جوانان ما هستند. جوانان بی انگیزه شده اند که دلیل آن هم نحوه مدیریت این افراد است چرا که آن‌ها فساد مدیریتی دارند، دست کجی می‌کنند، از مجموعه اخراج می‌شوند، اما دوباره در فدراسیون فعلی دست به دست هم می‌دهند و کنار هم حضور دارند این افراد کار‌های عجیب و غریبی انجام داده اند.

پیشکسوت دو و میدانی کشورمان افزود: ۲ سال سرپرست بخش ماراتن بودم و ۱۲ اردو برگزار کردم و حاصل این تلاش‌ها منجر به قهرمانی آسیا شد، اما فدراسیون بی مدیریتی کرد  تا این مدال بسیار ارزشمند تاریخی برای دو و میدانی از دست برود.  مدیران فعلی اصلا جوانان فعلی برایشان اهمیتی ندارد، وقتی بنده می‌گویم که می‌خواهم ۱۰۰ میلیارد پول برای فدراسیون بیاورم وحشت می‌کنند.

شیرقوی درباره مسابقات لیگ بیان داشت: تیم‌های مختلفی را آوردم و با کارخانه‌های بزرگ برای حمایت مالی صحبت کردم که سال آینده قرار است به طور حرفه‌ای به دو و میدانی ورود کنند، امسال تیم عقاب تیم داد، اما برای ورزشکارانشان پیراهن نداشتند، اما کاپ اخلاق گرفتند، تیم ما، اما چهارم شد و تلاش زیادی داشت، اما به خاطر یک رای همان کاپ را به آن تیم دادند.

حسن شیرقوی در پایان گفت: روابط بازی، رفیق بازی، جناح بازی و … نه تنها در فدراسیون دو و میدانی بلکه در ورزش ما بیداد می‌کند، هیچ کسی نیست که درد دل ورزشکاران را بشنود و مسئولان فدراسیون تنها یک گزارش کذب می‌نویسند و آن‌ها هم تنها بیننده هستند و واقعیت را نمی‌بینند، امیدوارم وزیر انقلابی وارد شود و این مشکلات را بر طرف کند، از وزیر می‌خواهم فدراسیون دو و میدانی جراحی شود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: ایسـنا