احسان اصولی اظهار کرد: در مسیر آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام ملت‌های آسیا که امیدواریم حضور موفقی در این تورنمنت داشته باشد و این موضوع سبب خشنودی میلیون‌ها  ایرانی شود، فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. تمام هم، غم و تلاش ما بر این است تیم ملی به بهترین شکل […]

- اقدام فدراسیون فوتبال برای تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها/ درخواست ویژه به دولت رسید

احسان اصولی اظهار کرد: در مسیر آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام ملت‌های آسیا که امیدواریم حضور موفقی در این تورنمنت داشته باشد و این موضوع سبب خشنودی میلیون‌ها  ایرانی شود، فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. تمام هم، غم و تلاش ما بر این است تیم ملی به بهترین شکل ممکن در این تورنمنت شرکت کند.

وی افزود: همانگونه که می‌دانید شرکت در این رویداد بزرگ مستلزم پشتیبانی زیادی است. آماده‌سازی تیم ملی نیاز به تأمین منابع مالی و کمک‌های زیادی دارد. یکی از محل‌هایی که در مورد این تأمین مالی وعده داده‌اند وزارت ورزش و دولت محترم هستند. آنها نیز همیشه به این موضوع توجه داشته‌اند و با حمایت‌ها و کمک‌های خود کنار فدراسیون و تیم ملی بوده‌اند.  

سخنگوی فدراسیون فوتبال تأکید کرد: با این وجود تاکنون کمک‌های مالی دولت را دریافت نکرده‌ایم و همچنان چشم‌انتظار هستیم. دوستان در وزارت ورزش منابع و اعتباراتی که قولش را برای کمک به فدراسیون در جهت آماده‌سازی تیم ملی داده‌اند پرداخت نکرده‌اند.  همچنان منتظریم این کمک‌ها انجام شود تا تیم ملی و فدراسیون فوتبال این مسیر را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارند. با دعای خیر مردم و توکل به خداوند متعال امیدوارم شاهد درخشش تیم ملی باشیم تا دل میلیون‌ها ایرانی شاد شود.

بیشتر بخوانید: وقتی امیر قلعه‌نویی شبیه کارلوس کیروش شد/ اگر این ۲ ملی‌پوش پرسپولیسی هم بودند کار تمام بود!

منبع: خبـر ورزشی