به گزارش زیرنویس، پس از اتفاقات بازی جنجالی شمس‌آذر و سپاهان که با ۴ اخراجی برای طلایی‌پوشان اصفهانی از جمله مورایس و شکست یک بر صفر تمام شد، ژوزه مورایس سرمربی تیم در پایان مسابقه نزد نیکفر مدیرعامل سپاهان رفته و از او خواسته اجازه جدایی‌اش را صادر کند. او درباره احتمال ترک ایران از […]

به گزارش زیرنویس، پس از اتفاقات بازی جنجالی شمس‌آذر و سپاهان که با ۴ اخراجی برای طلایی‌پوشان اصفهانی از جمله مورایس و شکست یک بر صفر تمام شد، ژوزه مورایس سرمربی تیم در پایان مسابقه نزد نیکفر مدیرعامل سپاهان رفته و از او خواسته اجازه جدایی‌اش را صادر کند.

او درباره احتمال ترک ایران از سوی سرمربی پرتغالی گفت:« آقای مورایس بعد از بازی پیش من آمد و گفت بعد از دادن ۴ امتیاز که ما با شایستگی آن را در زمین مسابقه گرفته بودیم، در دو مسابقه اخیر داوری‌های جهت‌دار ۶ امتیاز از تیم ما گرفتند.»

منوچهر نیکفر که یکی از مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه به شمار می‌رود و سال‌ها بخش مدیریتی صنعت فولاد تجربه دارد، ادامه داد:« من فکر نمی‌کردم شرایط در لیگ ایران اینچنین ناعادلانه پیش برود! کاری که من بلدم بازی‌های داخل زمین است و بازی‌های پشت پرده و خارج از زمین را بلد نیستم.»

ادامه اتفاقات عجیب لیگ برتر و به ویژه داوری‌های جنجالی بالاخره توانسته یکی از آرام‌ترین مربیانی که در طول تاریخ به فوتبال ایران آمده را هم اینطور عصبانی کند.

نیکفر تاکید کرد:« واقعا نمی‌توانم درک کنم چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است، اما بازی امروز و اتفاقاتی که در بازی با گل‌گهر رخ دادند را نمی‌توانیم در طبقه بندی مسائل طبیعی فوتبال بگنجانیم.»

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه آیا اجازه جدایی به مورایس می‌دهد یا خیر، بیان کرد:« ما در حال مذاکره با ایشان هستیم و تلاش می‌کنیم او را آرام کنیم. ولی آقای مورایس خیلی مصر به جدایی هستند و به نظرم با توجه به اتفاقاتی که طی این ماه‌ها تجربه کرده‌اند، حق هم دارند.»

منبع: ورزش‌ سه

منبع خبر: رکنـا