محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی پوش پرسپولیس پس از حواشی‌ای که از سر گذراند، در سه بازی اخیر مورد استفاده یحیی گل‌محمدی در ترکیب ثابت سرخ‌ها قرار نگرفته است. او در شرایطی که روز گذشته نام خود را در لیست نهایی امیر قلعه نویی برای جام ملت ها می‌دید، امیدوار بود پس از دو بازی به […]

- ستاره تیم ملی با تصمیم گل‌محمدی مهاجم جدید پرسپولیس شد!

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی پوش پرسپولیس پس از حواشی‌ای که از سر گذراند، در سه بازی اخیر مورد استفاده یحیی گل‌محمدی در ترکیب ثابت سرخ‌ها قرار نگرفته است.

او در شرایطی که روز گذشته نام خود را در لیست نهایی امیر قلعه نویی برای جام ملت ها می‌دید، امیدوار بود پس از دو بازی به ترکیب ثابت پرسپولیس برگردد و دوباره زوج گولسیانی در خط دفاعی پرسپولیس بشود اما یحیی دست به ترکیب برنده نزد تا کنعانی بار دیگر از روی نیمکت کار را آغاز کند.

کنعانی پس از دو بازی در دقیقه ۸۸ دقیقه بازی با مس به زمین مسابقه رفت و جای سعید صادقی را گرفت اما او که در دقایق پایانی برای تاثیرگذاری روی حملات تیمش به زمین رفته بود نتوانست کاری از پیش ببرد و با ناراحتی زمین شهدای مس را ترک کرد.

حسین کنعانی در این مسابقه حدود ۹ دقیقه به عنوان مهاجم در خط حمله پرسپولیس بازی کرد. اتفاقی که پیش‌تر برای گولسیانی هم رخ داده بود. سرخ‌ها امروز در لیست خود تنها زاهدی را به عنوان مهاجم تخصصی داشتند.

بیشتر بخوانید: جانشین نبیل باهویی در پرسپولیس مشخص شد/ مهاجم جدید یحیی در آستانه رونمایی

منبع: خبـر ورزشی