به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمد دانشگر پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل شمس آذر و سومین باخت متوالی این تیم در لیگ برتر، اظهار داشت: برد را به تیم شمس آذر تبریک می‌گویم. تیم بسیار خوب و بازیکنان خیلی خوبی دارد اما باید گفت برای سومین بار متوالی ما […]

- در یک نیم فصل 13-12 اخراجی؟ / هر تیمی در لیگ ادعا داشت، در زمین به ما باخت و رفت

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمد دانشگر پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل شمس آذر و سومین باخت متوالی این تیم در لیگ برتر، اظهار داشت: برد را به تیم شمس آذر تبریک می‌گویم. تیم بسیار خوب و بازیکنان خیلی خوبی دارد اما باید گفت برای سومین بار متوالی ما را بازاندند. اگر به بازی قبلی هم نگاه کنید، وقتی نتیجه صفر بر صفر بود پنالتی سپاهان را نگرفتند. نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم اما این شرایط را برای ما جور می‌کنند. از ابتدای فصل تا الان دیدارهای سپاهان را ببینید. مگر می‌شود یک تیم در یک نیم فصل ۱۳-۱۲ اخراجی داشته باشد؟

وی افزود: بازی‌های دیگر را هم ببینید که با خطای کف پا روی زانو و ساق، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و بازی ادامه پیدا می‌کند اما وقتی بازیکن سپاهان در ابتدای بازی لباس حریف را می‌گیرد، با اولین برخورد به او کارت زرد می‌دهند. از آن طرف بازیکن ما را در ابتدای بازی طوری فلج می‌کنند که نمی‌تواند کار را ادامه بدهد! جو بدی علیه سپاهان ایجاد می‌کنند. همین الان به شیشه اتوبوس تیم ضربه زده و آن را شکسته‌اند. هواداران‌مان را با سنگ می‌زنند. 

مدافع سپاهان اضافه کرد: این هم از وضعیت داوری. کمک داوری که در جام جهانی بوده گل به این سالمی را به چه دلیلی آفساید اعلام کرده است.

دانشگر در واکنش به اظهارنظر علی خطیر درمورد هزینه هزار میلیاردی سپاهان در نقل و انتقالات و حواشی مربوط به سقف بودجه برای این تیم، توضیح داد: الان همه درمورد سقف قرارداد سپاهان حرف می‌زنند. از ابتدای فصل کارشان را شروع کرده و تا همین الان ادامه دادند. اصلاً ما سقف را رعایت نکرده‌ایم. ببینید چه بلایی سر ما آوردید. هیچ تیمی در زمین حریف ما نشد. هر تیمی در لیگ ادعا داشت، در زمین به ما باخت و رفت. خودشان فهمیدند اوضاع از چه قرار است، چنین بلایی سر ما آوردند. قول می‌دهیم نه قهرمان و نه نزدیک جام می‌شویم ولی دست از سرمان بردارید.

وی عنوان کرد: مگر می‌شود چنین اتفاقاتی بیفتد؟ هواداران ما هیچ کاری نمی‌کنند اما آنها را محروم می‌کنید. امروز آنها را کتک زدند. هر زمان خواستیم کرنر بزنیم، با سنگ بازیکنان ما را زدند. اتوبوس را هم به آن حالت درآورده‌اند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. در بازی رو در روی تیم‌های دیگر این همه فحش به هم دادند و باز هم اتفاقی نیفتاد. چرا همه چیز فقط برای سپاهان است؟ خواهش می‌کنم در شروع نیم فصل دوم دست از سر سپاهان بردارید. نمی‌خواهیم قهرمان شویم اما اجازه بدهید راحت فوتبال خود را بازی کنیم. به هواداران‌مان هم الان می‌گوییم هیچ چیزی نمی‌خواهیم. اجازه بدهید در زمین فوتبال خود را بازی کنیم.

بازیکن سپاهان درخصوص ناراحتی ژوزه مورایس پس از پایان بازی گفت: امروز به مدیرعامل گفتم رضایت‌نامه‌ام را بده تا به یک لیگ دیگر بروم و راحت فوتبال بازی کنم. این چه فوتبالی است؟ 

دانشگر در پاسخ به این سوال که آیا مورایس استعفا کرده است، توضیح داد: چه می‌دانم؟!

وی درمورد اینکه پیش از شروع نیمه دوم قصد داشت تیم را به رختکن ببرد و اجازه ورودش به زمین را ندهد، عنوان کرد: اگر بازی‌های سپاهان را در نقش جهان ببینید، می‌بینید دست کم ۷ جایگاه را برای تیم میهمان خالی می‌کنیم؛ اما هواداران شمس آذر در ورزشگاه خودشان نزدیک به طرفداران ما نشسته بودند و آنها را با سنگ می‌زدند. می‌گوییم باید این وضعیت را درست کنید اما ۵ سرباز بدبخت را مقابل این طرفداران گذاشته‌اند. آیا سنگ از روی سر این سربازان رد نمی‌شود؟! لیگ ما خیلی مشکل دارد و فقط همه روی سپاهان زوم هستند. این تیم را رها کنید. اجازه بدهید راحت بازی کنیم. با باخت هم به همه تیم‌ها، احترام گذاشتیم. 

مدافع سپاهان اضافه کرد: نه مثل خیلی‌ها دبه کردیم و نه ۱۰ مدل حرف زدیم. فقط حرف خودمان را می‌‎زنیم و می‌گوییم ما را رها کنید. البته مقصر در ابتدا باشگاه خودمان است که خیلی مودب و حرفه‌ای است اما در فوتبال ایران نباید زیاد باادب و حرفه‌ای باشید. باید مثل خودشان باشید.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا