یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از تساوی نا امید کننده مقابل مس رفسنجان استعفا داد و گفت دیگر با این شرایط نمی‌تواند به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. این در حالی‌ست که یحیی بارها در مقاطع مختلف استعفا داده بود ولی هر بار با استعفای او مخالفت می‌شد. حالا درویش در دوراهی سختی قرار گرفته […]

- دوراهی سخت درویش؛ با استعفای یحیی از پرسپولیس موافقت می‌کنند یا نه؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از تساوی نا امید کننده مقابل مس رفسنجان استعفا داد و گفت دیگر با این شرایط نمی‌تواند به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. این در حالی‌ست که یحیی بارها در مقاطع مختلف استعفا داده بود ولی هر بار با استعفای او مخالفت می‌شد. حالا درویش در دوراهی سختی قرار گرفته و باید یک تصمیم بزرگ برای پرسپولیس بگیرد. همه از اختلاف یحیی و درویش خبر دارند و اگر نتایج خوب پرسپولیس و محبوبیت گل‌محمدی نبود، تا حالا درویش با استعفای گل‌محمدی موافقت کرده بود.

خود درویش اگر به تنهایی تصمیم گیرنده باشد، قطعا با استعفای یحیی موافقت خواهد کرد و به نظر می‌رسد این بار این اتفاق رخ خواهد داد. با این حال محبوبیت یحیی و همچنین پیدا کردن یک جانشین خوب هم مسئله‌ای است که مدیرعامل پرسپولیس باید به آن توجه کند. حال باید دید مدیرعامل قرمزها در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. به نظر می‌رسد در روزهای آینده خبرهای جنجالی از باشگاه پرسپولیس به بیرون درز خواهد کرد و اتفاقات مهمی برای این تیم رخ خواهد داد.

منبع: خبـر ورزشی